کد خبر : 1731914 | 28 دی 1399 ساعت 14:07 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اگر وقت تلف میکردیم وضعمان این نبود؛

باصفا: بایرامی مقصر نبود و باید این را قبول کنیم!

بازیکن ماشین‌سازی در دیدار با نساجی به دلیل برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و 4 الی 6 هفته از میادین دور است و در نیم فصل دوم می تواند تیمش را همراهی کند.

باصفا: بایرامی مقصر نبود و باید این را قبول کنیم!

امتیازات بین دو تیم ماشین سازی و نساجی مازندران که هردو هم وضعیت خوبی در جدول ندارند تقسیم شد. ایمان با صفا در خصوص این دیدار به خبرنگار "ورزش سه" گفت:  بازی خوبی بود و ما با گلی  که اتباک زد از حریف پیش افتادیم  و روی برنامه جلو رفتیم  و گلی که از  روی ضربه کرنر زدیم  گلی بود که روی تاکتیکش کار کرده بودیم. ما روی اوت ها برنامه داشتیم ولی متاسفانه غفلت کردیم و گل خوردیم. حق ما برد بود. دیگر همه می‌دانند که تیم ماخوب بازی می کند در خیلی از بازی ها با تفاضل خیلی کم باختیم و بازی هایی که مساوی شد  هم حق ما برد بود ولی بالاخره فوتبال است  و ما باید از تک موقعیت هایمان استفاده کنیم و موقعیت به تیم حریف ندهیم. امیدوارم در بازی خانگی بعدی که با فولا است بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.


او که در برخوردش با مهرداد بایرامی مصدوم شد  ادامه داد: بازی در چمن مصنوعی بود و در آن صحنه من و مهرداد بایرامی هر دو برای توپ رفتیم  و من زودتر به توپ رسیدم و زانو به زانو شدیم و در آن صحنه رباط داخلی ام کش آمد  و من بلند شدم که به بازی ادامه دهم ولی نتوانستم و تعویض شدم. به نظر  من هیچ کس مقصر نبود و این اتفاقات در بدنه فوتبال می افتدو باید آن را قبول کنیم.


این بازیکن در خصوص زمان یرگشتش به میادین گفت: طیق ام آر آی که گرفتم  حدودا 4 الی 6 هفته  دیگر می توانم بازی کنم.


وی در خصوص ادعای بازیکنان نساجی مبنی بر اینکه ماشین سازی وقت تلف می کرد عنوان کرد: من راجع به مصدومیت چیزی که حق بود را گفتنم، سر آن صحنه بعضی بازیکنان نساجی گفتند من دارم وقت تلف می کنم. من احترام زیادی برای  تیم نساجی قائل هستم اما ما زمانی که جلو هم بودیم به دنبال این بودیم زود بازی را شروع و گل های بیشتری بزنیم  و اصلا وقت تلف کردن صحت ندارد و اصلا اینگونه نبوده که ما بخواهیم از گلمان دفاع کنیم، به نظر من این موضوع فرافکنی است. بازی کاملا دست  ما بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم. اگر قرار بود ما وقت تلف کنیم وضعیتمان این نبود و در اکثر بازی‌ها در دقایق آخر گل نمی خوردیم و مساوی نمی کردیم و نمی باختیم.


هافبک ماشین سازی در خصوص داوری این دیدار که سعید اخباری  گفته به  ضرر ماشین سازی بوده گفت: آقای اخباری آنقدر قوی و کاربلد هست که در مورد داوری صحبت نکند اما اگر چیزی  عنوان کرده قطعا مشکل داشته است. در  صحنه‌ای که من و بایرامی  برخورد داشتیم او باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می شد و همچنین باید پنالتی هم برای ما گرفته می شد. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال  است و بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم.


باصفا در پایان در خصوص اینکه ماشین سازی در لیگ برتر می ماند یا خیر افزود: صد در صد ماشین سازی در لیگ می ماند چون ما واقعا خوب بازی می کنیم.

 

دیدگاه‌ها