کد خبر : 1731939 | 28 دی 1399 ساعت 15:50 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی دست پر به مشهد می رود

مجید جلالی امروز اولین جلسه تمرین با نساجی را برگزار کرد و در اولین بازی، تیم را در دیدار با شهر خودرو در استادیوم امام رضای مشهد هدایت خواهد کرد.

جلالی دست پر به مشهد می رود

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه مجید جلالی به تازگی هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته اما نا آشنا با نساجی نیست و به نظر می رسد در مشهد تیمش را برای امتیاز گیری وارد میدان خواهد کرد.او در مصاحبه ای که بعد از قبول هدایت نساجی داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت تلاش خواهیم کرد با امتیاز از مشهد به قا ئمشهر برگردیم.

 

شناخت مجید جلالی از نساجی با وجوداینکه به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته بالاست به این خاطر که بعد از شکست نساجی در برابر پیکان صحت از حضور مجید جلالی در پیکان شد اما هیات مدیره نساجی بعدازاین بازی تصمیم گرفت برای دو بازی خانگی مقابل تیم های صنعت نفت و ماشین سازی به وحید فاضلی جوان فرصت دهد تا با کسب امتیازات این دو بازی تیم را از شرایط بحرانی خارج کند اما باخت در برابر صنعت نفت و تساوی در برابر ماشین سازی موجب شد تا هیات مدیره باشگاه نساجی تصمیم به اخراج وحید فاضلی و استخدام مجیدجلالی بگیرد  و طبیعی است در این دو هفته مجید جلالی بازی های نساجی را دنبال کرده باشد. از سویی در دو هفته اخیر فرهاد کوچک زاده که فصل گذشته در تیم گل گهر کمک سرپرست تیم مجید جلالی بود به عنوان مربی به کادر فنی نساجی ملحق شده بود. حالا او شناخت خوبی از نساجی پیدا کرده و می تواند اطلاعات خوبی در مورد شرایط بازیکنان و هم چنین تیم به مجید جلالی بدهد.

 

در چنین شرایطی طبیعی است نساجی با وجود تغییر درکادر فنی در بازی با شهر خودرو با اطلاعات کافی گام به میدان بگذارد و به دنبال کسب امتیاز از این بازی باشد.

دیدگاه‌ها