کد خبر : 1731945 | 28 دی 1399 ساعت 16:19 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

در آزمایشگاه معاون تیم حریف رخ داد؛

تست کرونایی که بین دو نیمه مثبت شد!

در اتفاقی عجیب، تست کرونای یکی از بازیکنان حاضر در سری بی برزیل که در نیمه اول به میدان رفته بود، در بین دو نیمه مثبت شد.

تست کرونایی که بین دو نیمه مثبت شد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و پنجم رقابت های سری بی برزیل، روز شنبه با برگزاری چند بازی به انجام رسید که در یکی از این بازی ها تیم سنترو اسپورتیوو آلاگوانو ملقب به CSA که برای صعود به سری آ تلاش می کند مقابل تیم آوایی با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد.


اما نکته عجیبی که باعث شد این دیدار مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد، مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان تیم آوایی است که نتیجه این تست بین دو نیمه به دست آنها رسیده و از همه عجیب تر اینکه، آزمایشگاهی که نتیجه تست های بازیکنان تیم آوایی را صادر کرده، متعلق به معاون باشگاه سنترو اسپورتیوو آلاگوانو یا همان CSA رقیب روز شنبه تیم آوایی است!


واندرسون فریرا دی اولیویرا ملقب به والدیویا که تمام 45 دقیقه نیمه نخست را برای تیم آوایی به میدان رفته بود، در بین دو نیمه و پس از رسیدن جواب تست کرونای او، مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. در حالیکه نیمه اول با یک گل به سود تیم میزبان یعنی CSA به پایان رسیده بود، پس از این تعویض اجباری والدیویا از بازی بیرون رفت و رناتو به جای او به بازی آمد و در اتفاقی شگفت انگیز، این بازیکن پس از تنها 2 دقیقه از زمان ورودش به بازی، گل تساوی را برای آوایی به ثمر رساند و بازی نیز با همین نتیجه یک – یک به پایان رسید.


مثبت شدن تست کرونای والدیویا آن هم بین دو نیمه، شائبه های زیادی را درخصوص نتیجه تست این بازیکن به وجود آورد که در دیدار هفته گذشته مقابل ویتوریا نیز موفق به گلزنی شده بود. ظاهرا نتیجه نخست تست این بازیکن در فاصله 72 ساعت مانده به شروع بازی منفی بوده است.


سخنگوی باشگاه آوایی در بیانیه ای گفت: "بین دو نیمه توسط فدراسیون فوتبال برزیل به ما اطلاع داده شد که تست کرونای والدیویا مثبت است در حالیکه روش صحیح این بود که اعلام این تست به بخش پزشکی باشگاه برود. در این مسئله، پروتکل استاندارد رعایت نشد.

 

1563323

 

15633201563321

 


کلودین اولیویرا مدیر تیم آوایی بعد از این بازی، آزمایشگاهی را که بازیکنان آوایی در آنجا تست های کرونای خود را انجام داده بودند، به بازی ناپاک متهم کرد. وی گفت: "من هرگز چنین نتیجه سریعی را ندیده ام. به نظر می رسد این آزمایشگاه متعلق به معاون رئیس باشگاه CSA است.


او ادامه داد: ما در تلاشیم این موضوع را تأیید کنیم و خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. ما والدیویا را تعویض کردیم درحالیکه می توانستیم بگوییم که اعلامیه رسمی در مورد نتیجه تست کرونای او به دست ما نرسیده و می توانستیم او را در زمین نگه داریم.
اما لوماریو رودریگز مدیر و معاون تیم CSA که به عنوان صاحب آزمایشگاه شناخته شده است، هرگونه اتفاق غیرعادی را انکار کرده و گفت که آزمایش ویروس کرونا بر روی بازیکنان به صورت عادی انجام شده است و تیم آوایی به محض رسیدن نتایج تست کرونای بازیکنانش، از نتایج آن مطلع شد.


تیم سنترو اسپورتیوو آلاگوانو ملقب به CSA با 53 امتیاز و در فاصله 3 هفته تا پایان این فصل از رقابت های فوتبال در سری بی برزیل در رده پنجم حضور دارد و در صورت پیروزی در دیدار مقابل آوایی می توانست به رده چهارم صعود کند. در سری بی برزیل، 4 تیم نخست راهی سری آ خواهند شد و آمریکا مینیرو با 68 امتیاز صدرنشین است و به همراه چاپو کوئنزه 66 امتیازی صعودش را به سری آ قطعی کرده و تیم های کویابا با 58 امتیاز، یوونتوده با 55 امتیاز، CSA با 53 امتیاز و آوایی با 49 امتیاز به دنبال صعود به سری آ هستند.

دیدگاه‌ها