کد خبر : 1731969 | 28 دی 1399 ساعت 19:04 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاین برد می تواند شروع خوب ما باشد؛ 

حدادی‌فر: طی 16 سال گذشته اینقدر تحت فشار نبوده‌ام

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن که سابقه ای 16 ساله در ذوب آهن دارد، می گوید در حال تجربه سخت ترین روزهای دوران حرفه ای خود در این باشگاه است.

 حدادی‌فر: طی 16 سال گذشته اینقدر تحت فشار نبوده‌ام

قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن این روزها نقش مهمی در ایجاد آرامش در تیم دارد و می خواهد هر طور شده این وظیفه را در تیم به عنوان رهبر به نحو احسن انجام دهد. او در گفتگویی که با "ورزش سه" در مورد شرایط این روزهای تیم اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: شرایط خوب نیست برای بازی با سایپا آماده شده بودیم، ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که در دقایق آخر بازی باختیم، تا هنوز خیلی خیلی در حسرت برد باشیم.


از کاپیتان ذوب آهن در رابطه با رابطه تیره و تار مدیریت باشگاه و سرمربی تیم پرسیدیم و او با اشاره اینکه این رابطه خوب نیست و بر روی بازیکنان جوان تیم تاثیر منفی می گذارد، بیان کرد: قبل از بازی هم گفتم که رابطه خوبی میان کادر فنی و مدیریتی نیست. این مصاحبه ها شرایط تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. شرایط خوبی نیست. امیدوارم این شرایط خیلی زودتر تغییر کند و بتوانیم عملکرد بهتری در بازی های آینده داشته باشیم.


از حدادی فر در مورد مصاحبه ای پرسیدیم که در آن گفته بود، اگر می دانست شرایط برای ذوب آهن با این شرایط پیش می رود، از فوتبال خداحافظی می کرد. او در واکنش به سوالی در مورد این موضوع بیان کرد: من کاملا با صداقت صحبت می کنم. هیچ وقت در این 16 سال اینقدر تحت فشار نبودم. اول فصل دیدم که تمام بازیکنان کلیدی تیم رفتند و تیم خالی خالی شد. اگر می دانستم شرایط اینطور می شود، شاید همان اول فصل خداحافظی می کردم، ولی خواستم بمانم و کمک کنم. من هر چه دارم از ذوب آهن است و افتخار می کنم که پیراهن این تیم را بر تن کرده ام. در ابتدای فصل پیشنهاداتی هم داشتم که مبالغ دو سه برابری نسبت به ذوب آهن به من دادند، ولی دوست داشتم بمانم و کمک کنم. امیدوارم مسئولان و همه کمک کنند تا یک تیم خوب داشته باشیم. واقعا ما به اندازه ای که تلاش کرده ایم، نتیجه نگرفته ایم و امیدوارم شرایط در آینده تغییر  کند.

 

 

 


از حدادی فر پرسیدیم چطور تیمی که تا همین چند سال پیش یکی از تیم های بسیار خوب فوتبال ایران بود، به این سرنوشت گرفتار شده، که او در واکنش به این سوال توضیح داد: خب این موضوع زمان‌بر بوده و چند دلیل دارد. ما یک زمانی در قله آسیا بودیم. شش هفت دوره خوب در آسیا داشتیم. نمی توان گفت شرایط این روزها یکی دو  دلیل دارد؛ به هر حال حالا اینطوری شده و همه باید کمک کنند. تیم ما تغییرات بسیار زیادی داشته و بازکینان کلیدی تیم جدا شده اند. امیدوارم تیم شرایط خوبی داشته باشد و به جایگاه خودش بازگردد. تیم ریشه داری هستیم و برای بازگشت به جایگاهمان با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.


کاپیتان ذوب آهن در مورد مصاف با نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری مجتبی حسینی که پیش تر مربی ذوب آهن بوده، گفت: با یک تیم خیلی و مربی خوب بازی داریم. می دانیم بازی خیلی سختی است. آماده می شویم برای یک بازی خوب. خیلی خیلی برای ما این بازی مهم است. این می تواند شروع می تواند شروع خوب باشد و با این برد می توانیم خیلی چیزها را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها