کد خبر : 1732004 | 28 دی 1399 ساعت 22:52 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: در نیمه اول فوق العاده بودیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است تیمش هنوز جا برای پیشرفت دارد.

یورگن کلوپ: در نیمه اول فوق العاده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه یونایتد نبود، در نهایت در خانه خود به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. لیورپول برای اولین بار از سال 2005 در سه بازی پیاپی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده، اما کلوپ معتقد است این روند بالاخره تمام خواهد شد.

 

یورگن کلوپ گفت: "هواداران می خواهند تیم مورد علاقه شان در هر دیداری پیروز شوند و البته من نیز خیلی متفاوت نیستم. ما بازیکنان مصدوم زیادی داشته ایم، اما اخیرا به این شرایط عادت کرده ایم و البته تیم ما هنوز جای پیشرفت دارد. حتی در آن فصلی که در لیگ برتر دوم شدیم نیز من روزی که به کورس قهرمانی فکر کردم که به جمع چهار تیم برتر جدول صعود کردیم. شرایط همیشه روشن و واضح است.

 

1562895

 

من عملکرد خوبی از لیورپول در بازی امشب دیدم و در دیدارهای آتی ما دوباره موفق به خلق موقعیت شده و دروازه حریفان را باز خواهیم کرد. من لیورپول را امشب تیمی دیدم که ایده های روشنی داشت و نمایش خوبی ارائه داد. ما در ضدحملات درخشان بودیم و تیم به دنبال باز کردن دروازه حریف بود.

 

برای به ثمر رساندن گل باید موقعیت های گلزنی ایجاد کنید، آماده از دست دادن فرصت ها و ناکامی بوده و دوباره موقعیت ایجاد کنید. ما روی هدف کار می کنیم و امیدوارم دوباره در امر گلزنی موفق ظاهر شویم. تصور می کنم برای کسب پیروزی به اندازه کافی خوب بودیم، اما برای رسیدن به این هدف باید به گل رسید. حالا یک امتیاز نسبت به قبل از مسابقه امروز بیشتر داریم.

 

بازی سختی داشتیم و فقط نتوانستیم دروازه یونایتد را بازی کنیم. این یک قانون قدیمی است و شما باید از موقعیت های خود استفاده کنید. در نیمه اول فوتبال درخشانی مقابل حریفی دشوار بازی کرده، موقعیت هایی ایجاد کردیم و پرس شدیدی در زمین پیاده کردیم."

دیدگاه‌ها