کد خبر : 1732008 | 29 دی 1399 ساعت 00:34 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

سیتی 4 - 0 پالاس؛ صعود مقتدرانه به رده دوم

منچسترسیتی با ارائه نمایشی تماشایی با چهار گل پالاس را مغلوب کرد.

سیتی 4 - 0 پالاس؛ صعود مقتدرانه به رده دوم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام برمی دارد، امشب با تکیه بر درخشش جان استونز و دبل این مدافع انگلیسی در نهایت موفق شد 0-4 پالاس را مغلوب کرده و به رتبه دوم صعود کند.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 19 و برای پالاس ایجاد شد، اما ضربه اتزه از فاصله ای دور از بالای دروازه ادرسون به بیرون رفت.

 

1563466

 

اما در ادامه سیتی کنترل بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 26 به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق کوین دی بروین از سمت راست بود که جان استونز در محوطه موفق شد با یک ضربه سر محکم گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد این بار ایلکای گوندوغان از روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت خوبی برای زدن گل دوم سیتی داشت، اما ضربه او از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول این گایتا بود که ضربه سر گابریل ژسوس در مقابل دروازه را به خوبی مهار کرد تا نیمه نخست با همان برتری 0-1 سیتی به اتمام برسد.

 

اما سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 55 به گل دوم دست یافت. روی ریباند یک ضربه کرنر، ایلکای گوندوغان پشت محوطه پالاس صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

1563465

 

اما حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 67 باز هم به گل رسید. این بار روی ارسال کرنر از سوی دی بروین از سمت راست، جان استونز با یک ضربه سر دقیق موفق به زدن گل سوم سیتی شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 88 این رحیم استرلینگ بود که با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی زننده گل چهارم تیمش لقب گرفت تا در نهایت سیتی با نتیجه 0-4 پالاس را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها