کد خبر : 1732018 | 29 دی 1399 ساعت 01:45 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو: از همان اول خیلی از اینتر ترسیدیم!

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس به انتقاد از عملکرد تیمش در دیدار مقابل اینتر پرداخت.

پیرلو: از همان اول خیلی از اینتر ترسیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که موقعیت چندانی روی دروازه اینتر خلق نکرد و نمایش پرانتقادی ارائه داد، با دو گل مغلوب این تیم شد تا شانس های قهرمانی این تیم کمتر شود. آندره پیرلو در پایان بازب مدعی شد تیمش تحت تاثیر عملکرد هجومی اینتر قرار گرفته و نمایشی ناامید کننده در بازی امشب ارائه داده است.

 

آندره‌آ پیرلو گفت: "ما از ابتدای بازی با فکر و نگرش اشتباهی وارد میدان شدیم و وقتی شما از اراده لازم و کافی برای پیروزی در دوئل های تن به تن در میدان برخوردار نیستید، شرایط در ادامه مسابقه برای هر تیمی دشوار می شود.

 

1556131

 

ما از همان لحطه ای که به زمین قدم گذاشتیم هراسان بودیم و از عملکرد تهاجمی اینتر می ترسیدیم، بنابراین در ذهن مان فقط روی دفاع کردن تمرکز کرده بودیم. ما به اینتر اجازه دادیم ابتکار عمل را در جریان مسابقه به دست بگیرد و آنها در این شرایط تبدیل به تیمی خطرناک و ویرانگر می شوند.

 

این یک شکست بد بود، ما نمی توانستیم بدتر از این بازی کنیم و این عملکرد غیرمنتظره بود، اما ما باید سرمان را بالا گرفته و برای دیدار چهارشنبه شب و سوپرکاپ مقابل ناپولی آماده شویم. ما روی دروازه صحنه گل اول اینتر خیلی بی نظم و از هم گسیخته عمل کردیم و همه چیز از آنجا دشوارتر شد.

 

جاه طلبی های ما مانند گذشته است. شکست امشب لغزشب در برابر حریف قدرتمند بود و این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد، اما چیزی که من از آن ناامید شده ام نگرش تیمی است. تیمی مثل یوونتوس باید با اعتماد به نفس و جاه طلبی بیشتری وارد زمین شود، اما ما خیلی ترسو بودیم. سر مربی همیشه اولین کسی است که سرزنش می شود، حتی در شرایط که تیم برنامه ریزی ما را پیاده نکرده باشد و این یعنی ما موفق به درک برنامه نشده ایم."

دیدگاه‌ها