کد خبر : 1732104 | 29 دی 1399 ساعت 14:23 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت موفرفری به تبریز با حس انتقام (عکس)

بابک مرادی امیدوار است که اولین بازی پس از محرومیت را در ورزشگاه یادگار امام انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین حضور مرادی در این ورزشگاه به دربی شهر تبریز و تقابل تراکتور - ماشین برمی‌گردد؛ جایی که سبزپوشان تبریزی تا آخرین دقایق موفق به کسب یک امتیاز شده بودند اما در نهایت گل دقایق پایانی آن ها را از یک امتیاز ارزشمند باز داشت تا بابک مرادی از ناراحتی این نتیجه و احتمال سقوط تیمش، به گریه بیفتد و خشم خود را با فریادهای بلند نشان دهد.

 

اما اوضاع خیلی زود تغییر کرد و مرادی پس از دریافت پیشنهاد استقلال، راهی پایتخت شد و بی اعتنا به علاقه تراکتوری ها به خریدش، پیراهن آبی را برتن کرد و تبریزی ها نیز شاید به همین خاطر علیه او شکایت نامه ای را تنظیم کردند و توانستند محرومیت چهار ماهه را به این مهاجم خوش تکنیک تحمیل کنند.

 

1563683

 

اما چند روز مانده به دربی پایتخت، کمیته استیناف حق را به خرید جدید استقلال داد و او تبرئه شد تا او امکان حضور در دیدار حساس با تراکتور را داشته باشد. محمود فکری هم که از انگیزه بالای بابک برای نمایش توانایی هایش در مقابل تراکتور آگاه بود، او را با خود به تبریز آورده و احتمالا در نیمه دوم از این وینگر سرعتی اش بهره می‌برد؛ بازیکنی که آماده است تا انتقام شکایت تبریزی ها را با درخشش در زمین مسابقه بگیرد.

دیدگاه‌ها