کد خبر : 1732113 | 29 دی 1399 ساعت 14:38 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش 3 نامزد ریاست بارسا به ناکامی در سوپرکاپ

خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا دقایقی پس از شکست بارسلونا در فینال سوپرکاپ در حساب توئیتر خود به این ناکامی واکنش نشان دادند.

واکنش 3 نامزد ریاست بارسا به ناکامی در سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب چیزی تا فتح سوپرکاپ اسپانیا فاصله نداشت ولی در نهایت از رسیدن به آن بازماند. آنتوان گریزمان دو گل برای بارسا زد ولی بیلبائو موفق به زدن سه گل شد تا پیروز فینال لقب بگیرد. لیونل مسی هم دقیقه 120 از بازی اخراج شد تا شب کابوس وار بارسا تلخ تر شود.

 

 

1563475

 

 

هر سه نامزد نهایی ریاست بارسلونا به این ناکامی واکنش نشان دادند. پیروزی بارسا می توانست این تیم را به نخستین جام فصل برساند و فضای اطراف تیم را آرام و بدون تنش کند اما در نهایت از رسیدن به این جام بازماندند.

 

 

1563638

 

 

خوان لاپورتا پس از شکست بارسلونا توئیت کرد:« باید برخاست. باید بارسا را تبدیل به تیمی کرد که هواداران و بازیکنان، لایقش هستند. با پروژه درست و اطمینان خاطر. شادی را به هواداران بر می گردانیم و بارسا را بار دیگر به تیم برتر دنیا تبدیل خواهیم کرد. بارسلونا بازهم به مسیر فتح جام ها بر می گردد.»

 

 

1555837

 

 

ویکتور فونت نیز در توئیتر خود نوشت:« پس از یک شب غم انگیز، کاری نمی توان انجام داد جز برخاستن و تلاش برای جبران و رسیدن به آینده ای بهتر. شور و انگیزه ما برگرداندن شادی به هواداران است. این وعده ما به شماست

 

 

1552554

 

 

تونی فریکسا دیگر نامزد ریاست بارسلونا توئیت کرد:« از دست دادن جام دردناک است ولی در تمام طول بازی برابر رقیبی سرسخت که مورد حمایت داوری نیز بود، پاپس نکشیدیم. فصل ادامه دارد. به پیش بارسا.»

 

لازم به ذکر است که قرار است 7 مارس(17 اسفند) و در صورت تایید دولت محلی کاتالونیا، انتخابات ریاست بارسلونا برگزار شود.

دیدگاه‌ها