کد خبر : 1732271 | 30 دی 1399 ساعت 01:06 | 105K بازدید | 14 دیدگاه

دندانم در دستم بود و بینی‌ام شکست

کنعانی زادگان: آقا کریم تودهنی قشنگ به من زد

مدافع پرسپولیس اعلام کرد باید فردا آزمایش MRI بدهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

کنعانی زادگان: آقا کریم تودهنی قشنگ به من زد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس یک روز جنجالی را در بازی با فولاد پشت سر گذاشت. در حالیکه او در یک صحنه برای تصاحب توپ با شیمبا درگیر و دچار مصدومیت شد، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود حریف اعلام کرد. مدافع پرسپولیس در گفتگویی که با برنامه فوتبال برتر داشت، اعلام کرد که به هواداران پرسپولیس قول می دهد آنها امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر برسند.


کنعانی زادگان در مورد صحنه مربوط به خطای پنالتی که زاهدی فر داور این مسابقه به سود فولاد اعلام کرد، گفت: زمانی که بازیکن فولاد توپ را به روی دروازه ارسال کرد، فقط می دانم که یکی از بازیکنان فولاد ضربه ای را از پشت به سر من وارد کرد. با اینکه جایگیری داور هم خیلی خوب بود، ولی نمی دانم چطوری این صحنه را تشخیص نداد. من فکر کردم که به سود ما خطای اعلام کرده است. زمانی که با بازیکن فولاد برخورد کردم، دیدم که یکی از دندان های من افتاده و در دستم بود.


وی ادامه داد: من از قبل یک مصدومیت از ناحیه کتف داشتم و پس از این صحنه درد آن دو برابر شد و در آن صحنه، از ناحیه دماغ نیز خونریزی داشتم. بینی من دچار شکستگی شده و باید فردا به پزشک مراجعه کنم. حتی دو دندان من نیز شکسته است. امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشد.


مدافع پرسپولیس درباره آسیب دیدگی هایش در بازی امروز گفت: در بازی امروز از ناحیه همسترینگ نیز دچار مصدومیت شدم. زمانی که دیدم روی صحنه پنالتی با وجود شکسته شدن دماغ و دندانم، داور این تصمیم را گرفت، به حدی فشار عصبی در صحنه پنالتی به من وارد شد، که دچار مصدومیت شدم. من در یک صحنه دو بازیکن فولاد را جاگذاشتم و من را هول دادند که همسترینگم کش آمد.


او گفت: هم من و هم آقای حسینی از قبل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی بودیم و با درد بازی می کردیم. بازی های تیم ملی نیز خیلی مهم است ولی حقیقت این است ما تمام توانمان را برای پرسپولیس می گذاریم چرا که هواداران همیشه پشت ما هستند و این روزها نیز جایشان خالی است.


وی در مورد برخورد کریم باقری با او گفت: آقای باقری به من گفت صحبت نکن چونکه یک کارت زرد داری و ممکن است اخراج شوی. دو تا تو دهنی قشنگ هم به من زد که فکر کنم به موقع بود. زمانی که آقای باقری به من  تودهنی زد، خونریزی دهان من نیز بیشتر شد.


کنعانی زادگان صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: شیطنت هایی در حال رخ دادن است. هفته قبل نیز بازیکن استقلال (عارف غلامی) اخراج نشد چونکه این اتفاق رخ می داد، بازی کلا عوض می شود و ما هم با نتیجه 2 بر یک جلو بودیم. امروز نیز یک پنالتی ناحق علیه ما گرفتند. ولی بدانند که با این کارها نمی توانند پرسپولیس را زمین بزنند و فقط انگیزه ما برای ادامه دادن این موفقیت ها بیشتر می شود. ما و هواداران، شما همه.


مدافع پرسپولیس درباره صحنه خطای پنالتی گفت: من تصور میکردم به سود ما خطا انجام شده است. زمانیکه من دیدم دندانم در دستم است و از دماغم خون می آید، با خودم گفتم فدای تار موی هواداران پرسپولیس. ولی زمانیکه فهمیدم داور پنالتی گرفته، شوکه شدم. ما در این بازی واقعا به 3 امتیاز نیاز داشتیم. در بازی های گذشته نیز دقایق پایانی گل تساوی را می خوردیم و اینقدر خوب بازی که لایق برد بودیم.


وی ادامه داد: مصدومیت من به نوعی است که ممکن است هواداران نگران شوند ولی ما جوانان خوبی داریم و قبلا نیز با پنجره بسته به فینال آسیا رفته بودیم. به نظر من هیچ فرقی بین بازی کردن من یا احسان حسینی وجود ندارد. ما هرسال قهرمان می شویم و قول می دهم امسال نیز به مقام قهرمانی می رسیم.

دیدگاه‌ها