کد خبر : 1732272 | 30 دی 1399 ساعت 01:10 | 25.6K بازدید | 1 دیدگاه

کالیاری 0-2 میلان: سه امتیاز زلاتانی

میلان در دیداری از هفته هجدهم سری آ با نتیجه 2-0 در خانه کالیاری به پیروزی رسید.

کالیاری 0-2 میلان: سه امتیاز زلاتانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که بعد از شکست مقابل یوونتوس، موفق شده بودند تورینو را با دو گل شکست بدهند امشب هم با دو گل زلاتان ابراهیموویچ در خانه کالیاری به پیروزی رسیدند تا با سه امتیاز برتری نسبت به اینتر، به تنهایی در صدر جدول سری آ جای بگیرند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. زلاتان که درون محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، توسط لیکوجیانیس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود این ستاره سوئدی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان کالیاری، توپ را وارد دروازه کرد و روسونری را پیش انداخت.

 

1563935

 

در ادامه بازی متعادل شد اما باز هم این میلانی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 24 که کالابریا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما کرانیو با واکنش به موقع توپ را به بیرون فرستاد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 33، این بازیکنان بودند که می توانستند به گل تساوی برسند اما حضور به موقع رومانیولی مانع گلزنی پریرو شد.

چهار دقیقه بعد بار دیگر کالابریا شانسش را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و این بار هم تنها هفت دقیقه برای زدن گل نیاز داشتند. ارسال بلند کالابریا به پشت مدافعان کالیاری بود که زلاتان را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 63، یکی از گل های خورده را جبران کند اما سیمئونه که با پاس در عمق ژوائو پدرو در موقعیت تک به تک با دو ناروما قرار گرفته بود، نتوانست از این فرصت عالی استفاده کند.

یک دقیقه زلاتان این فرصت را داشت که هت تریکش را در این دیدار کامل کند اما کرانیو با یک واکنش به موقع، مانع گلزنی این ستاره سوئدی شد.

حملات کالیاری ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه میلان ایجاد کنند. در دقیقه 74، سائلماکرز که تنها 8 دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا میلان 10 نفره شود.

اما تیم میزبان از این برتری نفری هم نتوانست استفاده کند و در دقایق باقی علی رغم در اختیار بازی نتوانست به گل برسد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود روسونری به پایان رسید.

دیدگاه‌ها