کد خبر : 1732282 | 30 دی 1399 ساعت 01:30 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال 3-0 نیوکاسل: دبل شدن کلاغ‌ها در 9 روز

آرسنال در دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3-0 نیوکاسل را شکست بدهد.

آرسنال 3-0 نیوکاسل: دبل شدن کلاغ‌ها در 9 روز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که 9 روز قبل در جام حذفی نیوکاسل را شکست داده بودند، امشب هم با گل های پی‌ی امریک اوبامیانگ (دو گل) و بوکایو ساکا از سد حریف گذاشتند تا به رتبه دهم جدول لیگ برتر صعود کنند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما این آرسنال بود که می توانست در دقیقه 8 روی یک ضد حمله به گل برسد اما ضربه اوبامیانگ را دارلو مهار کرد.

در ادامه توپچی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 15 روی پاس خوب ساکا، اوبامیانگ صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او را دارلو با یک واکنش تماشایی دفع کرد و ضربه بعدی مهاجم آرسنال هم به تیر دروازه برخورد کرد.

بازیکنان نیوکاسل رفته رفته پیش کشیدند اما در دقیقه 27، باز هم آرسنال روی ضدحمله صاحب موقعیت شد اما باز هم اوبامیانگ نتوانست از موقعیتی که امیل اسمیت-رو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

 

1563957

 

در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول، بار دیگر آرسنالی ها یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.  

نیمه دوم را هم آرسنال هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47، الکساندر لاکازت می توانست قفل دروازه نیوکاسل را باز کند اما باز هم دارلو دروازه تیمش را نجات داد.

اما سرانجام در دقیقه 50 آرسنال به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که پاس خوب توماس پارتی، اوبامیانگ را در سمت چپ زمین صاحب توپ کرد و او هم با یک نفوذ عالی، با ضربه ای تماشایی کار را تمام کرد.

 

1563958

 

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 56 به گل تساوی برسد اما ضربه اندی کارول از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.

در مقابل این آرسنال بود که در دقیقه 60 به گل دوم رسید. این بار این اسمیت-رو بود که از سمت چپ حرکت خوبی را آغاز کرد و پاس در عرض او را ساکا با یک ضربه دقیق، تبدیل گل دوم تیمش کرد.

 

1563959

 

برتری آرسنالی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 66، لاکازت باز هم صاحب موقعیت شد ولی بار دیگر دارلو با واکنش به موقع، مانع گلزنی او شد.

فشار حملات آرسنال برای زدن گل سوم سرانجام در دقیقه 77 نتیجه داد و اوبامیانگ گل دوم خودش و گل سوم توپچی ها را به ثمر رساند. حرکت خوب سدریک سوارس از سمت راست و پاس رو به عقب او را اوبامیانگ با یک ضربه محکم تبدیل به گل سوم آرسنال کرد.

 

1563960

 

در دقایق باقی مانده باز هم آرسنالی ها تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند از فرصت های شان استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به سود میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها