کد خبر : 1732306 | 30 دی 1399 ساعت 09:59 | 53.5K بازدید | 1 دیدگاه

دوئل ایرانی‌های کویت به سود یاران غلامی؛

فرشته کریمی، تنهاترین سرباز لشگر لژیونرها! (عکس)

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال کویت، دو تیم الفتات و القادسیه به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیمی که هر کدام یک ستاره ایرانی در ترکیب خود داشتند.

به گزارش "ورزش سه" شنبه‌شب در تقابل دو تیم الفتات و القادسیه در لیگ برتر فوتسال زنان کویت، نسیمه غلامی و فرشته کریمی دو ستاره ایرانی شاغل در لیگ کویت نیز به میدان رفتند؛ غلامی در قامت بازیکن الفتات و کریمی نیز در نقش مهاجم القادسیه. به لحاظ فنی پیش‌بینی می‌شد تا کار یاران غلامی که به دنبال حفظ صدرنشینی خود بودند، آسان‌تر باشد و همین اتفاق نیز رخ داد. نکته جالب در این مسابقه پرگل که با حساب 7 بر 1 به سود الفتات به پایان رسید تا آن‌ها در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کنند و در رتبه چهارم جدول نیز القادسیه جایگاه‌اش دست‌نخورده باقی ماند، درخشش دو بازیکن ایرانی بود.

 

نسیمه غلامی که پیش از جدال شنبه‌شب موفق شده بود با 3 گل و 3 پاس گل، نقش‌آفرینی کلیدی در ترکیب الفتات داشته باشد، در مقابل القادسیه هم درخشید و یکبار موفق به گلزنی شد و دو بار هم برای همبازیان خود موقعیت گلزنی ساخت؛ او درخشش غلامی روی پاس گل دوم خود بود که با بیرون پا به شکلی تماشایی توپ را به دهانه دروازه القادسیه فرستاد تا این‌چنین در پیروزی پرگل تیمش با عملکردی درخشان سهیم باشد.

 

در سوی دیگر میدان هم فرشته کریمی که با توجه به ضعف فنی تیمش، در میدان یکه و تنهاست و هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی ماموریت دارد، توانست هفتمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا در کنار ثبت دو پاس گل، ارزشمندترین بازیکن القادسیه به شمار رود و نشان بدهد به تنهایی هم پتانسیل بالایی دارد و در ترکیب زردپوشان کویتی نیز درخشان است.

 

1564000

دیدگاه‌ها