کد خبر : 1732462 | 30 دی 1399 ساعت 23:44 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: چه تیمی می تواند نیمار یا امباپه را بگیرد؟

به نظر می رسد پاری سن ژرمن در حال حاضر هراسی از جدایی دو فوق ستاره خود ندارد.

لئوناردو: چه تیمی می تواند نیمار یا امباپه را بگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره گران قیمت و بزرگ پاری سن ژرمن در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز پروسه تمدید قرارداد این دو بازیکن نهایی نشده است. بی تردید هم نیمار و هم امباپه مورد توجه تیم های بزرگی قرار دارند، اما لئوناردو معتقد است در حال حاضر تیمی جز پی اس جی قادر به پرداخت دستمزد این دو بازیکن نیست.

 

1564196

 

لئوناردو گفت: "انتخاب بین نیمار یا کیلیان امباپه؟ درست است که در حل حاضر اوضاع مالی بسیار پیچیده است، اما اگر تیمی مانند پاری سن ژرمن در این مقطع توانایی لازم برای حفظ این دو ستاره خود را نداشته باشد ، کدام تیم قدرت پرداخت دستمزد نیمار و امباپه را خواهد داشت؟ فکر نمی کنم هیچ تیمی در حال حاضر قادر به انجام چنین کاری باشد."

 

این در حالیست که لئوناردو اخیرا در مصاحبه ای رسما اعلام کرد باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی اقدام خواهد کرد و اگر آنها بخواهند هر سه این فوق ستاره ها را در ترکیب داشته باشند، باید سالانه فقط 150 میلیون یورو به آنها دستمزد بدهند. در صورت پرداخت این رقم، ممکن است قوانین فرپلی مالی گریبان گیر پاری سن ژرمن شده و در سالهای آتی محرومیت هایی را برای این تیم به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها