کد خبر : 1732640 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:21 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا که سابقه بازی در بایرن‌مونیخ را داشته برای بازگشت بوندسلیگا چراغ سبز نشان داد.

چراغ سبز فرانک ریبری برای بازگشت به بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 بود که فرانک ریبری بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده در بایرن مونیخ این تیم را ترک کرد و به فیورنتینا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند. با این حال وینگر فرانسوی از آن زمان تا به حال دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته در سن 37 سالگی عملکرد گذشته خود را تکرار کند.

 

فرانک ریبری اکنون در مصاحبه ای با نشریه بیلد آلمان برای بازگشت به بوندسلیگا چراغ سبز نشان داده است. ستاره فرانسوی در این باره گفت: " در حال حاضر فقط به فیورنتینا فکر می‌کنم و معتقدم که برای تیم مهم هستم اما نمی توانم این موضوع که بعد از اتمام دوره ام در اینجا به بوندسلیگا برگردم را رد کنم."

 

 

1459527

 

این ستاره باتجربه که با بایرن مونیخ 9 بار فاتح بوندسلیگا شد و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 13-2013 به دست آورد، حالا می گوید که دلتنگ هواداران در ورزشگاه ها است. ریبری در این باره گفت: " هواداران محرک بازیکنان هستند و بدون آنها این اتفاق رخ نمی دهد. دلم برای آنها خیلی تنگ شده است."

 

گفتنی است قرارداد فرانک ریبری با فیورنتینا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز مشخص نیست که این بازیکن چه تصمیمی در مورد آینده خود اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها