کد خبر : 1732675 | 02 بهمن 1399 ساعت 01:40 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی شش و هفت برای کامبک دوباره

فولام 1 -2 یونایتد؛ گل جادویی برای بازگشت به صدر

منچستریونایتد با پیروزی 2-1 برابر فولام با کسب چهلمین امتیاز فصل، به رتبه نخست جدول رده بندی لیگ جزیره صعود کرد.

فولام 1 -2 یونایتد؛ گل جادویی برای بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، نوزدهمین بازی این فصل شیاطین سرخ در حالی برگزار می‌شد که پیروزی چند ساعت قبل منچسترسیتی سبب شده بود تا تیم پپ گواردیولا به صدر جدول صعود کند. لسترسیتی نیز در رتبه دوم قرار گرفته بود تا تیم اوله گونار سولسشر برای باز پس گیری جایگاهش به سه امتیاز بازی حساس با فولام نیاز ویژه ای داشته باشد.

در این بازی گرینوود و کاوانی از ابتدا در ترکیب تیم منچستریونایتد حضور داشتند و مارکوس راشفورد بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. علاوه بر او، ون د بیک، مک تومینای و ماتیچ نیز روی نیمکت بودند تا شیاطین سرخ با چند تغییر نسبت به بازی با لیورپول وارد زمین شوند. در آن سمت آرئولا گلر سابق پاری سن ژرمن و رومن لوفتوس چیک خودنمایی می‌کردند اما پدیده بازی بازیکن دیگری بود.

آدمولا لوکمن وینگر تیم لایپزیش که به صورت قرضی در فولام حضور دارد، در دقیقه 5 با فرار از پشت مدافعان منچستریونایتد، در سمت راست صاحب موقعیت شد و باوجود بسته بودن زاویه به توپ ضربه زد و شوتش به زیبایی در درون دروازه داوید ده خیا قرار گرفت. باتوجه به مشکوک بودن این صحنه، وی ای آر وارد عمل شد اما در بازبینی مشخص بود که مدافعان منچستریونایتد در آفسایدگیری دچار اشتباه شده بودند.

 

1564485

 

با این حال شیاطین سرخ خیلی زود این گل را جبران کردند. 16 دقیقه بعد تکل فرد باعث شد تا بازیکنان منچستریونایتد در سمت چپ صاحب توپ شوند. برونو فرناندز که پنجاهمین بازی خود با پیراهن یونایتد را انجام می‌داد توپ را ارسال کرد و دفع ناقص آرئولا سبب شد تا کاوانی در مقابل دروازه صاحب توپ شود و به سادگی دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشد.

 

1564486

 

در ادامه نیمه اول منچستریونایتد صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیتی را تبدیل به گل کند. در دقیقه 51 لوکمن از داخل محوطه جریمه یک ضربه را روانه دروازه ده خیا کرد اما این بار گلر اسپانیایی توپ را گرفت و دروازه اش باز نشد. فولامی ها که در این بازی به خوبی مشغول دفاع بودند، بالاخره چند دقیقه بعد تسلیم شدند. این بار پوگبا که دفع توپ میزبان را مهار کرده بود، پس کنترل و دریبل بازیکن حریف با شوتی استثنایی دروازه را باز کرد و پیروزی را برای قرمزها به ارمغان آورد.

 

1564484

 

با این نتیجه منچستریونایتد چهلمین امتیاز خود را در بازی شماره 19 به دست آورد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفت. اگر تیم همشهری، بازی معوقه را نبرد، یونایتد قهرمان نیم فصل لیگ جزیره خواهد شد.

در سه ماهه اخیر منچستریونایتد هیچ باختی را تجربه نکرده و آخرین شکستش در خارج از خانه به 366 روز قبل برمی‌گردد؛ به نظر می‌رسد که آن ها بیش از هر زمان دیگری پس از فرگوسن، در موقعیت قهرمانی لیگ انگلستان قرار دارند.

دیدگاه‌ها