کد خبر : 1732793 | 02 بهمن 1399 ساعت 20:16 | 79.7K بازدید | 3 دیدگاه

لوله کشی، شغل اصلی قاتل رئال مادرید و زیدان!

شغل اصلی خوانان کاسانوا مهاجم تیم دسته سومی آلکویانو که گل برتری را وارد دروازه رئال مادرید کرد، لوله کشی است!

لوله کشی، شغل اصلی قاتل رئال مادرید و زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری، در دیداری عجیب با نتیجه دور از انتظار دو بر یک مغلوب تیم دسته سومی آلکویانو شد و ممکن است تبعات این شکست عجیب، برای زیدان سخت تمام شود.

 

1564671


در دیدار شب گذشته، رئال مادرید با گل ادر میلیتائو از حریف خود پیش افتاد، اما در دقیقه 81 خوزه سولبس مدافع آلکویانو گل تساوی را وارد دروازه آندری لونین سنگربان رئالی ها کرد تا این بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در دقیقه 110 رامون لوپز بازیکن میزبان از زمین مسابقه اخراج شد و به نظر می رسید شاگردان زیدان موفق شوند مقابل تیم 10 نفره آلکویانو به گل برتری برسند.

 

1564671


اما برخلاف انتظارها این تیم دسته سومی آلکویانو بود که روی نفوذ خوب علی دیاکیته به گل رسید. ارسال این بازیکن به دهانه دروازه رئال مادرید، با ضربه خوانان کاسانوا مهاجم آلکویانو همراه بود تا این بازیکن گل برتری را وارد دروازه لوس بلانکوس کند. در پایان این دیدار عجیب، ستاره های چند صد میلیون یورویی مادریدی ها مقابل تیم گمنام آلکویانو تن به شکست دادند و از جام حذفی کنار رفتند.

 

1564675


پس از این بازی، اخبار و آمار عجیبی در رابطه با تیم مرموز آلکویانو منتشر شد. نکته جالب درباره بازی شب گذشته این است که خوزه خوان فیگوراس دروازه بان 41 ساله آلکویانو در طول زندگی ورزشی خود تنها تجربه یک بازی در سطح بالای فوتبال اسپانیا را دارد.

 

1564674


این دروازه بان که سابقه حضور در رئال وایادولید، اورنس و الچه را در کارنامه دارد، در حالی چهارشنبه شب مقابل شاگردان زیدان موفق به ثبت 10 سیو شد که تنها سابقه حضور در یک دیدار لالیگا به همراه سلتاویگو در سال 2003 را دارد ولی او با سیو های فوق العاده اش عامل پیروزی تیمش بود.

 

1564673


در واقع پس از ثبت این آمار، اوپتا اعلام کرد که هیچ دروازه بان دیگری در این فصل در تمامی رقابت ها، در بازی با شاگردان زین الدین زیدان سیوهای بیشتری نسبت به فیگوراس انجام نداده است.

1564676


نکته عجیب دیگر بازی دیشب، به گلزن تیم آلکویانو برمیگردد. خوانان کاسانوا که در دقیقه 115 گل برتری را وارد دروازه مادریدی ها کرد، یک لوله کش نیمه وقت است که در واقع فوتبالیست بودن شغل دوم او محسوب می شود. بازیکنی که پس از به زانو درآوردن شاگردان زیدان، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها