کد خبر : 1732812 | 02 بهمن 1399 ساعت 23:57 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو طرفدار پیوستن مسی به نیمار در PSG

اسطوره برزیلی بارسلونا، معتقد است پیوستن دوباره مسی به نیمار در PSG به نفع او خواهد بود.

ریوالدو طرفدار پیوستن مسی به نیمار در PSG

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، ستاره سال های دور بارسلونا، می گوید که می تواند رفتن مسی از نوکمپ را تصور کند و معتقد است که رفتن مسی به فرانسه جذابیت زیادی خواهد داشت.

مسی که تابستان گذشته در تلاش برای ترک بارسلونا ناموفق بود، قرارداد خود را این تیم را تمدید نکرده و در حال بررسی گزینه های خود است.

مسی می تواند تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود و پاری سن ژرمن و منچسترسیتی دو باشگاهی هستند که بیش از همه به عنوان مقصد احتمالی این ستاره‌ی برنده شش توپ طلا نام برده می شوند.

 

1564712

 

ریوالدو در این باره گفت: "لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، تایید کرده که این تیم علاقمند است در تابستان و وقتی قرارداد او با بارسلونا تمام شد، با مسی قرارداد ببندد.

آنها گزینه خوبی برای او خواهند بود، مخصوصا که این باشگاه یک سرمربی آرژانتینی، مائوریسیو پوچتینو، دارد. مسی همچنین دوباره با دوستش نیمار همبازی می شود. به نظرم او چندین دلیل برای جواب مثبت دادن به پیشنهاد احتمالی PSG دارد.

در لیگ یک مسی بدون هیچ مشکلی می تواند بدرخشد چرا که این لیگ ضعیف تر از لالیگا و لیگ برتر است. این همینطور به او امکان می دهد که آمادگی خود را در طول فصل برای مسابقات بزرگ چمپیونزلیگ مدیریت کند.

از نظر مالی تنها چند باشگاه هستند که بهتراز PSG بتوانند به او دستمزد بدهند. من فکر می کنم برای مسی گزینه خیلی خوبی خواهد بود. فوتبال فرانسه هم از نظر رسانه‌ها و اسپانسرها با حضور مسی در آنجا سود بسیاری خواهد کرد."

 

مسی پس از دریافت اولین کارت قرمز خود در بارسلونا، در دو بازی بعدی این تیم حضور نخواهد داشت. مسی در بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا پس از اینکه استیصال و عصبانیت از ناتوانی بر او مستولی شد، با مشت به بازیکن اتلتیک بیلبائو کوبید و اولین کارت قرمز خود در بارسلونا را پس از حدود 750 بازی دریافت کرد.

 

1564713

 

ریوالدو در این مورد افزود: "اخراج مسی در بازی با اتلتیک بیلبائو را به خستگی و ناتوانی او ربط می دهند، اما من این موضوع را اینطور نمی بینم. به رغم اینکه این اولین باری بود که مسی در بارسلونا از زمین بازی خارج می شد، فکر می کنم که همه ما روزهای بدی داریم و حق داریم که گاهی از کوره در برویم.

برای بارسلونا مسابقه عذاب آوری بود و بعد از چند بار نبرد با رقیب، مسی بالاخره در یک صحنه بدون توپف از بازویش استفاده کرد. اوضاع بد بازی دلیل این اتفاق بود، نه قضایای بیرون از زمین. این اتفاقی است که اغلب در فوتبال می افتد و مسی هم آدم فضایی نیست. او هم احساسات دارد و اینجور چیزها می توانند اتفاق بیافتند!"

دیدگاه‌ها