کد خبر : 1732831 | 03 بهمن 1399 ساعت 10:05 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

الیسون پس از اعلام پنالتی به کلوپ چه گفت؟

الیسون، دروازه‌بان لیورپول، پس از اعلام خطای پنالتی‌اش در بازی دیشب برابر برنلی، معتقد بود که داور اشتباه کرده است.

الیسون پس از اعلام پنالتی به کلوپ چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فاش کرده که دروازه‌بان این تیم معتقد است داور بازی در اعلام پنالتی علیه این تیم اشتباه کرده است.

برنلی با به ثمر رساندن پنالتی اعلام شده از سوی داور، توانست 1-0 لیورپول را در آنفیلد شکست دهد و به رکورد 68 بازی بدون شکست خانگی این تیم در لیگ برتر پایان دهد.

داور بازی پس از برخوردی بین الیسون و اشلی بارنز، ستاره برنلی، نقطه پنالتی را نشان داد، اما الیسون می گوید هیچ برخوردی بین او و بارنز رخ نداده است.

 

1564764

 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی گفت: "ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

این بازی را باز نگه داشت و بعد آنها توانستند پنالتی بگیرند. الیسون به من گفت که او به بازیکن برنلی برخورد نکرده، اما من صحنه را ندیدم."

 

1564765

 

لیورپول حالا نتوانسته در پنج بازی گذشته خود در لیگ برتر پیروز شود و 6 امتیاز از منچستریونایتد صدرنشین عقب است.

لیورپول در بازی برابر آنفیلد بیشترین مالکیت توپ را داشت اما نتوانست مقاومت برنلی را بشکند و به گل برسد، داستانی که در هفته های اخیر برای این تیم مدام تکرار شده...

 

 

1564762

 

جورجینو واینالدوم، مدافع لیورپول، نیز پس از این شکست گفت: "واقعا بازی سختی بود. قبل از مسابقه ما انگیزه خوبی برای بازی برابر برنلی داشتیم.

ما موقعیت های کافی برای زدن گل را ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. به اندازه کافی خطرناک نبودیم و آنها پنالتی هم گرفتند.

ما 100% شانس داشتیم. حالا اما با این موقعیتی که در آن هستیم، برای زدن گل مشکل داریم. توضیح دادن‌اش سخت است.

از بیرون ممکن است مردم بگویند ما اعتماد به نفس نداریم. من هنوز فکر می کنم که داریم.

باید ادامه دهیم. نباید راجع به لحظات سخت فکر کنیم و باید به فکر عملکردمان باشیم. بازی بعدی با منچستریونایتد است و باید سعی کنیم این بازی را ببریم."

دیدگاه‌ها