کد خبر : 1732873 | 03 بهمن 1399 ساعت 13:18 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش منابع اسپانیایی

سوسیداد نه؛ ستاره شاکی رئال در یک قدمی آرسنال

مارتین اودگارد که قرار بود به رئال سوسیداد برگردد حالا در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار دارد.

سوسیداد نه؛ ستاره شاکی رئال در یک قدمی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، تیتر یک دو روز پیش هر دو نشریه معتبر مادریدی مارکا و آاس به مارتین اودگارد و تقاضای جدایی او از رئال اختصاص داشت.

ستاره نروژی سال 2015 به رئال پیوست و پس از چند فصل حضور قرضی در تیم های هلندی، تابستان 2019 با قرارداد دو سال قرضی راهی سوسیداد شد. او به قدری در این تیم خوش درخشید که زین الدین زیدان را مجاب کرد تا درخواست بازگرداندن او را بدهد. اودگارد تنها نیروی تقویتی تابستانی رئال مادرید بود و در شروع فصل چند بار در ترکیب ثابت هم قرار گرفت ولی یکی دو مصدومیت مانع شد تا او به روند حضورش در ترکیب ثابت رئال ادامه دهد.

 

 

1564841

 

 

اوضاع برای اودگارد به خصوص از ابتدای دسامبر و پس از شکست رئال در زمین شاختار تیره شد. او در ترکیب ثابت رئال به میدان رفت و ناامیدکننده کار کرد. اودگارد سپس مصدوم شد و پس از بهبودی با وجود اینکه در 7 بازی اخیر مشکلی برای همراهی تیم نداشت، از سوی زیدان تنها 5 دقیقه مورد استفاده قرار گرفت. 

اودگارد در پایان بازی با بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که یک دقیقه هم به میدان نرفت، از سوی زیدان مجبور به دویدن دور زمین شد. نام او در فهرست بازی امشب برابر آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری هم قرار نگرفت تا درخواست رسمی جدایی بدهد.

اودگارد امسال تنها 367 دقیقه برای رئال بازی کرده و از این حیث نوزدهمین بازیکن مورد استفاده زیدان محسوب می شود.

 

 

1529260

 

 

طبق ادعای مارکا و آاس، اودگارد ابتدا درخواست داده بود تا به سوسیداد برگردد و نیم فصل دوم را قرضی برای این تیم بازی کند اما در نهایت از روز گذشته او مذاکراتی جدی با ارسنال انجام داده و حالا بیش از همه به این تیم نزدیک است.

در واقع اودگارد پس از صحبت با میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال، پیشنهاد سوسیداد را رد کرده و پذیرفته است که راهی باشگاه لندنی شود. به این ترتیب او با دنی سبایوس دیگر بازیکن قرضی رئال در آرسنال هم تیمی خواهد شد. قرارداد او قرضی بدون بند خرید و تا پایان فصل خواهد بود.

دیدگاه‌ها