کد خبر : 1732913 | 03 بهمن 1399 ساعت 16:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی دلسوزتر از یک سرمربی است

قاسمی‌نژاد: آمار شهرخودرو در 5 بازی آخر بد نیست

مهاجم گلزن شهرخودرو گفت: فشار روانی زیادی روی تیم ما گذاشته شده در حالی که نتایج 5 بازی آخر ما خوب و منطقی است.

قاسمی‌نژاد: آمار شهرخودرو در 5 بازی آخر بد نیست

امین قاسمی‌نژاد پس از پیروزی شهرخودرو مقابل نساجی مازندران در گفتگو با ورزش سه گفت: بازی همانطور که آنالیز کرده بودیم پیش رفت. به هر حال شوکی به نساجی وارد شده بود و تیم خوبی به مصاف ما آمد. ما در دقیقه30 فشار زیادی آوردیم و طبیعتا هم پس از گل در میانه زمین سعی کردیم کار پرسینگ را انجام داده و موقعیت‌هایی را هم دوباره خلق کردیم.


او ادامه داد: نساجی با تعویض‌هایش روی به پاس‌های بلند آورد که البته شانس هم آوردیم چون آنها یک موقعیت خوب هم داشتند که بچه‌های ما هوشیارانه مانع از گل شدن آن شدند. ضمن اینکه در دقیقه93 هم می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را اضافه کنیم که اشتباه محاسباتی در آفساید باعث شد تا با همان تک گل برنده بازی شویم.


مهاجم مازنی شهرخودرو با بیان اینکه نتایج شهرخودرو ر دیدارهای اخیرش منطقی بوده، تصریح کرد: اگر به نتایج ما دقت کنید بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان، مقابل آلومینیوم اراک 10 نفره مساوی کردیم، سایپا را بردیم، تراکتورسازی را هم در تبریز مساوی کردیم، و تنها در مسجد سلیمان باختیم که به اشتباهات فردی عجیب ما برمی‌گشت که سه گل خورده جلوه بدی داشت اما در واقع ما در 5 بازی اخیر، دو برد دو مساوی و یک باخت داشتیم که آمار بدی نیست.


او ادامه داد: فشار زیاد روی کادر ما وارد کردند در حالی که چندین تیم بالای سر ما و چند تیم هم پایین‌تر از ما در جدول هستند که با بودجه‌ای چند برابر ما هزینه کرده‌اند. همین تیم ذوب‌آهن که یک تیم باشخصیت و با احترام است 5 بازیکنش به اندازه کل تیم ما پول گرفته‌اند.


قاسمی‌نژاد در خصوص آمار خیره‌کننده خود که در 9 بازی 7 گل و یک پاس گل به ثبت رسانده گفت: این لطف خدا و تلاش همه تیم بوده است. به هر حال امسال آقای رحمتی از من خواست تا امسال در خط حمله بازی کنم و خوشحالم که توانسته‌ام به تیم کمک کنم. همه چیز بستگی به شرایط مالی دارد اما مطمئنا ما در نیم‌فصل نقاط ضعف را ترمیم خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاهی مناسب نسبت به جایگاه دو فصل قبل خود بدست بیاوریم.


او با اشاره به بازی بعد شهرخودرو مقابل سپاهان اصفهان متذکر شد: ریکاوری خوبی انجام داده‌ایم و برنامه‌ریزی خوبی داریم تا انشاالله در ادامه بازی‌های نیم‌فصل اول به نتایج خوبی برسیم. البته که ما بر اساس داشته‌هایمان جلو می‌رویم و باید منطقی باشیم. ما مقابل نساجی با تمرکز بازی کردیم و بازی را بردیم، سپاهان هم بازی سختی است اما اگر منطقی بازی کنیم توانایی خلق نتیجه‌ای خوب را خواهیم داشت.


این گلزن شهرخودرو در خصوص رابطه عاطفی بازیکنان این تیم با مهدی رحمتی نیز یادآور شد: سید خیلی تحت فشار بود و همه می‌بینیم که چقدر زحمت می‌کشد. او بیشتر از یک سرمربی دلسوز تیمش است و جور همه را می‌کشد. بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان که دیدم کنار زمین بی‌رمق نشسته واقعا ناراحت شدم به هر حال مهدی رحمتی سال اول مربیگری‌اش است و خوشحالم که با پیروزی مقابل نساجی مازندران فشار از رویش برداشته شد.

دیدگاه‌ها