کد خبر : 1732955 | 03 بهمن 1399 ساعت 20:26 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باخ به شایعه دوباره لغو المپیک توکیو

رییس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر در پاسخ به شایعات لغو المپیک توکیو اعلام کرد این رویداد طبق برنامه در تابستان 2021 برگزار می شود.

واکنش باخ به شایعه دوباره لغو المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که موج جدیدی از کرونا خیلی از کشورهای جهان از جمله ژاپن را در بر گرفته، شایعه تعویق دوباره یا لغو کلی مسابقات المپیک توکیو به راه افتاده است.


با این حال توماس باخ، رئیس کمیته بین الملی المپیک تاکید کرده است که برنامه ریزی دیگری پیرامون توکیو۲۰۲۰ وجود نخواهد داشت و این بازی‌ها بر طبق روال پیش بینی شده برگزار می‌شود.


باخ ضمن تاکید بر اهتمام کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ و کمیته بین المللی المپیک در تسریع روند برگزاری بازی‌ها گفت: «در حال حاضر، هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم بازی‌های المپیک توکیو در ۲۳جولای در ورزشگاه المپیک توکیو افتتاح نمی‌شود. بنابراین، هیچ برنامه دومی وجود ندارد و به همین دلیل ما کاملا متعهد هستیم که این بازی‌ها را ایمن و موفق برگزار کنیم.»


وی به احتمال کاهش تعداد تماشاگران اشاره کرد و گفت: « IOCبرای محافظت از جان افراد می‌بایست انعطاف پذیر باشد. خواه ناخواه فداکاری لازم خواهد بود. به همین دلیل است که می‌گویم، ابتدا ایمنی و دیگر هیچ ممنوعیتی در بحث برای اطمینان از ایمنی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها