کد خبر : 1732971 | 03 بهمن 1399 ساعت 22:41 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژرژ وه آ:

رونالدو بهترین بازیکن جهان نیست

ژرژ وه آ، ستاره سابق میلان به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو بهترین بازیکن جهان نیست


به گزارش "ورزش سه"، میلان در این فصل دوباره به تیمی مدعی تبدیل شده و شانس اول قهرمانی در سری آ محسوب می شود. عملکرد زلاتان در سن 39 سالگی نقش مهمی در موفقیت روسونری داشته و ژرژ وه آ او را بازیکن مفید برای دیگر ستاره های میلان می داند.

 

ژرژ وه آ گفت: "ایبرا بازیکنی قوی و با اعتماد به نفس است، اما موارد بیشتری پشت این موفقیت وجود دارد. حضور زلاتان می تواند برای بازیکنان جوان مفید باشد و میلان نیز به همین دلیل او را جذب کرد.  زلاتان همیشه متمرکز بوده و با تمام توان تلاش می کند. اگر سخت تلاش کرده و اشتیاق خود را از دست ندهید، سن فقط یک عدد است. پیترو ویرچوود ، فرانکو بارسی یا پائولو مالدینی را ببینید، همه آنها تقریبا تا 40 سالگی در سطح بالایی بازی کردند.

 

1564595

 

کریستیانو رونالدو ثابت کرد که چگونه ترکیب تلاش فراوان و اشتیاق می تواند نتایج غیر منتظره ای به همراه داشته باشد. رونالدو در جهان بهترین نیست، اما خیلی تمرین کرده تا بهترین شود. من طرفدار رونالدو هستم، زیرا او فروتن باقی مانده و برای رسیدن به جایگاه فعلی مبارزه کرده است.

 

روملو لوکاکو به اندازه ای که شایسته اش بوده مورد تمجید قرار نگرفته و داستان او شبیه من است. من نیز وقتی فرانسه را ترک کرده و به ایتالیا رفتم، مردم فکر کردند که نمی توانم موفق شوم، زیرا سری آ لیگ دشواری بود. در عوض من خیلی خوب کار کردم و فکر می کنم لوکاکو هم همین مسیر را طی کرده و حالا مهاجمی کامل تر است."

دیدگاه‌ها