کد خبر : 1733073 | 04 بهمن 1399 ساعت 15:43 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال در انتظار پیغام پی اس جی برای مذاکره با امباپه

رئال مادرید هیچ اقدامی برای مذاکره با کیلیان امباپه نخواهد کرد و در انتظار پیغام پاری سن ژرمن خواهد ماند.

رئال در انتظار پیغام پی اس جی برای مذاکره با امباپه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، هیچکس تردیدی ندارد که کیلیان امباپه در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه رئال قرار دارد ولی باشگاه مادریدی تاکنون هیچ مذاکره ای با او نداشته و دست به چنین کاری بدون اطلاع باشگاه پاری سن ژرمن هم نخواهد زد.

 

 

1565098

 

 

شب گذشته امباپه در جریان برتری 4-0 پی اس جی مقابل مون پولیه دبل کرد و سپس در مصاحبه با خبرنگاران حرف های مهمی در مورد آینده اش زد:« این سوال قبلا هم از من پرسیده شده است. با باشگاه در حال صحبتیم تا برنامه‌ای پیدا کنیم. من راجع به این موضوع فکر می کنم، چرا که اگر قرارداد جدیدی امضا کنم به آن معناست که برای طولانی مدت خودم را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد.

من اینجا بسیار خوشحالم. هواداران و باشگاه همیشه به من کمک کرده اند. من راجع به اینکه در چند سال آینده می خواهم چه کنم و کجا می خواهم باشم، فکر خواهم کرد.

در حال فکر کردن هستم و سعی ندارم وقت تلف کنم و زمان بخرم . اگر امضا کنم، می مانم، پس باید راجع به آن خوب فکر کنم.»

 

 

1564966

 

 

این می تواند پیامی برای باشگاه رئال مادرید هم باشد تا اگر قصد انجام مذاکره دارد، به این کار سرعت ببخشد ولی باشگاه مادریدی تنها در صورت رضایت پی اس جی اقدام به شروع مذاکرات با امباپه خواهد کرد.

مشابه اتفاقی که تابستان 2019 در مورد نیمار افتاد. در آن مقطع باشگاه پاریسی به رئال اطلاع داد که اگر خواهان جذب نیمار است، پیشنهادش را بررسی خواهد کرد اما در نهایت رئال به دلیل رقم بالای انتقال نیمار تصمیم به عقب نشینی گرفت.

 

 

1433651

 

 

پی اس جی در صورت تمدید نکردن امباپه، با رئال مادرید به عنوان اولین باشگاه تماس خواهد گرفت. فلورنتینو پرز رئیس رئال در این موضوع تردیدی ندارد.

پرز در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بالانس کردن تراز مالی باشگاه گذاشته تا در شرایط پاندمی کرونا مانع ضرر اقتصادی بیشتر شود. او خوشبین است که با توجه به ضرر 200 میلیون یورویی پی اس جی در دوران کرونا که روز گذشته رسما اعلام شد، باشگاه پاریسی در نهایت راضی به فروش امباپه شود و در این صورت است که پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها