کد خبر : 1733081 | 04 بهمن 1399 ساعت 15:58 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

دسته گل شجاعی و حاج صفی برای شایعه سازان

تراکتور روی همکاری دو ستاره خود به گل رسید.

دسته گل شجاعی و حاج صفی برای شایعه سازان

به گزارش ورزش سه؛ در حالی که دیدار تیم های گل گهر و تراکتور با فشارهای شدید تیم میزبان آغاز شد، این تراکتور بود که پس از ایجاد تاخیر چند دقیقه در بازی به دلیل مصدومیت اخباری، جریان بازی را در اختیار گرفته و موفق به گلزنی شد.

 

تراکتوری ها روی همکاری دیدنی دو ستاره با تجربه خود موفق شدند در دقیقه 43 دروازه حقیقی را باز کرده و برنده راهی رختکن شوند. پاس دقیق و دیدنی مسعود شجاعی به پشت دفاع تراکتور به احسان حاج صفی رسید و او از زاویه تقریبا بسته با شوتی غیر قابل مهار دروازه را باز کرد تا تراکتور به یک گل بسیار حساس دست پیدا کند.

 

1565131

 

حاج صفی در حالی این گل را به ثمر رساند که در دو بازی اخیر مقابل ذوب آهن و استقلال در ترکیب اصلی حضور نداشت. او بازی با ذوب را به دلیل مصدومیت از دست داد و همین اتفاق باعث ایجاد شایعاتی عجیب پیش از بازی حساس با استقلال شد. شایعاتی که حاکی از به مشکل خوردن شجاعی و حاج صفی بود و چند روزی هم در برخی از رسانه ها به آن پرداخته شد تا اینکه با حضور احسان در تمرینات و انتشار یک استوری از سوی او همه چیز به پایان رسید.

 

1565132

 

بعد از دو بازی و در بازگشت دوباره حاج صفی به ترکیب اصلی، یک پاسخ تمام عیار به شایعه سازان را از سوی احسان و مسعود شاهد بودیم. همکاری این دو که به گل اول تراکتور تبدیل شد، پاسخی حرفه ای به حاشیه سازانی بود که شایعه عجیب بالا را به وجود آورده بودند.

دیدگاه‌ها