کد خبر : 1733136 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:35 | 100.2K بازدید | 4 دیدگاه

گل دربی ۶۹ در سیرجان تکرار شد؛

روح فرهاد مجیدی در کالبد احسان حاج‌صفی!

فرار احسان حاج صفی به پشت محوطه جریمه و گلزنی از زاویه بسته، یاد و خاطره گل فرهاد مجیدی به علیرضا حقیقی را در ذهن فوتبال دوستان زنده کرد.

روح فرهاد مجیدی در کالبد احسان حاج‌صفی!

 

به گزارش ورزش سه، دقایقی پیش از این که اشکان خورشیدی در سوت خود بدمد، مسعود شجاعی در مقابل محوطه جریمه گل گهر سیرجان پاس عمقی خود را به احسان حاج صفی داد و در شرایطی که پیش بینی می‌شد او عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما خودش شانسش را امتحان کرد.

 

1565192

 

حاج صفی در این صحنه از زاویه بسته توپ را به زاویه مخالف زد و علیرضا حقیقی که در بستن این قسمت از دروازه دچار غفلت شده بود، دروازه اش را باز شده دید تا خاطره گل فرهاد مجیدی به علیرضا حقیقی زنده شود.

 

1565190

 

۱۰ سال پیش در دربی ۶۹ پایتخت ثانیه هایی پیش از پایان بازی، پاس بلند مجتبی جباری به فرهاد مجیدی رسید و این مقدمه ای بود بر یکی از تاریخی ترین گل های دربی پرسپولیس - استقلال.

 

1565193

 

مجیدی در این صحنه فرار زیبایی را انجام داد و در شرایطی که گل شدن توپ دور از انتظار بود، ضربه را به سمت دیگر دروازه زد و توپ پس از برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل شد.

1565207

 

در آن صحنه فرار مجیدی از پشت مدافعان پرسپولیس و تلاش بی ثمر شیث رضایی تصویر ماندگاری است که در ذهن طرفداران فوتبال مانده اما نمی‌توان از غفلت علیرضا حقیقی نیز به سادگی گذشت؛ اتفاقی که در بازی امروز هم رخ داد و این بار احسان حاج صفی او را مغلوب کرد.

 

1565194

 

1565191

 

حاج صفی با این گل تماشایی که توانایی اش در زدن ضربه اخیر را نمایان کرد، نشان داد که به فرم خوب قبلی بازگشته است. این اولین گل فصل حاج صفی هم بود و خیال هواداران تراکتور را از پیروزی در نیمه اول راحت کرد.

 

احسان در این بازی هافبک چپ بازی کرد و علاوه بر این گل، چند بار دیگر نیز از این سمت فرارهای خوبی را انجام داد تا در بازگشت به ترکیب اصلی نمره قبولی بگیرد.

دیدگاه‌ها