کد خبر : 1733198 | 04 بهمن 1399 ساعت 22:27 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

میلان۰ - ۳ آتالانتا؛ گاسپرینی ترمز تیم پیولی را کشید

میلان با ارائه یک نمایش ضعیف با نتیجه 3-0 از آتلانتا شکست خورد.

میلان۰ - ۳ آتالانتا؛ گاسپرینی ترمز تیم پیولی را کشید

به گزارش "ورزش سه"، میلان صدرنشین امشب از سری مسابقات هفته نوزدهم سری آ میزبان آتالانتا بود که در پایان این بازی حساس با نتیجه 3-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

برخلاف انتظار این آتالانتا بود که کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 26 به گل اول بازی دست یافت.ارسال خوب روبن گوسنس به دهانه دروازه با ضربه سر کریستین رومرو همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

 

1565309

 

آتالانتا بعد از زدن گل اول نیز به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 39 به یک ضربه آزاد دست یافت اما جان لوئیجی دوناروما در دو مرحله خوب عمل کرد و اجازه نداد که فاصله به دو برابر افزایش پیدا کند.

 

در دقیقه 41 میلان می توانست توسط زلاتان ابراهیموویچ کار را به تساوی بکشاند. ارسال ساندرو تونالی در دهانه دروازه به ستاره سوئدی رسید اما این بازیکن با یک ضربه ای بی دقت توپ را به بیرون زد تا بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود آتالانتا تمام شود.

 

 

1565310

 

 

آتالانتا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ضربه آرنج فرانک کسیه به صورت ایلیچیچ باعث شد داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. خود ایلیچیچ پشت توپ ایستاد و نتیجه را به 2-0 تغییر داد.

 

 

1565314

 

 

در دقیقه 61 آتالانتا به یک موقعیت فوق العاده دیگر دست یافت اما ضربه سر دووان زاپاتا با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه میلان عبور کرد.

 

در ادامه میلان کمی بهتر کار کرد و می توانست توسط ستاره تازه وارد خود یعنی ماریو مانژوکیچ فاصله را به یک گل کاهش دهد اما ضربه این ستاره کروات توسط گلر آتالانتا مهار شد.

 

در دقیقه 74 آتلانتا تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم پیش رفت اما ضربه سر دوان زاپاتا با بدشانسی تمام به تیر دروازه برخورد کرد.

 

حملات پشت سر هم آتالانتا در دقیقه 77 بالاخره به گل سوم منجر شد. دووان زاپاتا در مصافی تک به تک با دروازه میلان موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1565313

 

 

در ادامه نیز میلان چند حمله را روی دروازه آتالانتا ترتیب داد اما همه آنها بی‌اثر بود تا بازی با همان نتیجه 3-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها