کد خبر : 1733199 | 04 بهمن 1399 ساعت 22:26 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 0 - 0 اینتر؛ تعارف میلان را پس زدند!

اینتر در خانه اودینزه با تساوی بدون گل متوقف شد.

اودینزه 0 - 0 اینتر؛ تعارف میلان را پس زدند!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که میلان مقابل آتالانتا شکست خورد و اینتر بهترین فرصت را برای رسیدن به صدر جدول داشت، عملکرد خوبی برابر اودینزه ارائه نداد و این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و موقعیت خاصی حاصل نشد. در دقیقه 23 و روی اشتباه مدافعان اودینزه بود که لائوتارو مارتینز فرصت بسیار خوبی از درون محوطه برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی موسو همراه شد.

 

دقایقی بعد نیکو بارلا با یک ضربه والی و تماشایی فرصت داشت گل اول اینتر را وارد دروازه اودینزه کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 41 آرتورو ویدال در شلوغی درون محوطه می توانست گل اول اینتر را به ثمر برساند، اما ضربه او در اختیار موسو قرار گرفت و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد.

 

1565304

 

اودینزه نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 و با ضربه والی پریرا از فاصله ای نزدیک می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد لائوتارو مارتینز در گوشه محوطه و با حرکتی آکروباتیک قصد داشت دروازه اودینزه را باز کند، اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد. در ادامه اینتر مالک توپ و میدان بود اما قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه اودینزه نبود.

 

در دقیقه 75 اشرف حکیمی با حرکت از سمت راست می توانست گل اول اینتر را وارد دروازه اودینزه کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 91 آنتونیو کونته به دلیل اعتراضات مکرر از کنار زمین اخراج شد. در نهایت تلاش اینتر برای گلزنی نتیجه نداشت و این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها