کد خبر : 1733204 | 04 بهمن 1399 ساعت 23:00 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

کامبک سیتی برای جلوگیری از شگفتی بزرگ (عکس)

منچسترسیتی در یک بازی سخت با نتیجه 3-1 از سد چلتنهام عبور کرد و راهی مرحله بعدی FA CUP شد.

کامبک سیتی برای جلوگیری از شگفتی بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب از سری مسابقات دور چهارم جام حذفی انگلیس مهمان تیم نه چندان شناخته‌شده چلتنهام بود که نهایتا این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شد.

 

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می ‌توانست در لحظات ابتدایی بازی توسط بنجامین مندی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه توسط مدافع حریف برگردانده شد.

 

 

1565324

 

 

در ادامه سیتیزن ها این بار توسط هافبک اسپانیایی خود یعنی فران تورس در آستانه گلزنی قرار داشتند اما این بازیکن نتوانست پاس عالی فیل فودن را در دهانه دروازه تبدیل به گل کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

در آغاز نیمه دوم گابریل ژسوس به موقعیتی بسیار خوب دست یافت اما در مقابل دروازه تقریباً خالی ناموفق عمل کرد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

 

1565327

 

 

در ادامه و برخلاف انتظار چلتنهام موفق شد دروازه منچسترسیتی را باز کند. پرتاب اوت بلند بازیکن این تیم دهانه دروازه با ضربه تمام کننده آلفی مای همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1565323

 

 

چند دقیقه بعد از ریاض محرز می توانست در مصاف تک به تک با دروازه حریف کار را به تساوی بکشاند اما ستاره الجزایری این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست داد.

 

سیتی بعد از دریافت گل حلقه محاصره را روی دروازه حریف تنگ و تنگ تر کرد تا اینکه در دقیقه 81 به گل تساوی رسید. فیل فودن ارسال خوب ژائو کانسلو را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

منچسترسیتی بلافاصله گل دوم را هم وارد دروازه حریف کرد. این بار گابریل ژسوس موفق شد برای سیتی گلزنی کند تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1565322

 

 

این اما پایان کار نبود و شاگردان پپ گواردیولا در لحظات پایانی بازی گل سوم را هم وارد دروازه حریف کردند. این بار فران تورس روی پاس کانسلو موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-1 شود. بازی با همین نتیجه نیز پایان یافت و سیتی به دور پنجم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

دیدگاه‌ها