کد خبر : 1733205 | 04 بهمن 1399 ساعت 23:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد آسیایی مسابقات جهانی هندبال به سود قطر

مصاف قطر و بحرین در مسابقات قهرمانی جهان هندبال با برد قطر به پایان رسید.

نبرد آسیایی مسابقات جهانی هندبال به سود قطر

به گزارش "ورزش سه" در ادامه بازی های روز یازدهم مسابقات هندبال قهرمانی جهان که به میزبانی مصر از ۲۴ دیماه با شرکت ۳۲ تیم اغاز شده است در گروه دوم این رقابت ها، دو نماینده قاره کهن یعنی قطر و بحرین به مصاف یکدیگر رفتند که قطر موفق شد با شکست ۲۸ بر ۲۳ بحرین به دومین برد خود در بیست و هفتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان دست یابد.

 

این بازی که از ساعت ١٨ به وقت ایران در مجتمع تالار های قاهره با قضاوت کوبل داوری کشور اسپانیا یعنی مارین وگارسیا برگزار شد در نیمه نخست با برتری ۱۴ بر ۱۳ بحرین به پایان رسید.

 

1565331


اما در نیمه دوم شاگردان والرو ریورا نبض بازی را در دست گرفتند و علاوه بر جبران شکست نیمه نخست در نیمه دوم مقتدرانه ۱۵ بر ۹ بحرین را از پیش رو برداشتند تا در پایان ۶۰ دقیقه هندبال زیبا ۲۸ بر ۲۳ مقابل بحرین به برتری برسند.


قطر با دومین پیروزی خود ۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول گروه دوم رسید. بحرین نیز با این شکست همچنان بدون کسب امتیاز در جایگاه ششم جدول قراردارد.

 

1565330

 

بحرین و قطر فردا را به استراحت می پردازند و سپس روز دوشنبه شش بهمن در آخرین دیدار مرحله گروهی به ترتیب به مصاف ژاپن و ارژانتین خواهند رفت.

دیدگاه‌ها