کد خبر : 1733210 | 04 بهمن 1399 ساعت 23:35 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: باخت به یووه و آتالانتا جای شرمندگی ندارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان می گوید آتالانتا امشب بهتر از آنها عمل کرده و شایسته پیروزی بوده است.

پیولی: باخت به یووه و آتالانتا جای شرمندگی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قابل حدس بود که میلان امشب در جدال برابر آتالانتا کار دشواری پیش رو داشته باشد اما کمتر کسی پیش بینی کرد که صدرنشین کنونی رقابت های سری آ در یک بازی کاملاً یک طرفه با سه گل از حریف خود شکست بخورد. با وجود این شکست روسونری در صدر جدول باقی مانده چراکه در دیگر مسابقه هم زمان اینتر نتوانست از سد اودینزه عبور کند.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در واکنش به شکست تیمش مقابل آتالانتا گفت: " فکر می‌کنم آتالانتا تنها تیمی است که نتوانسته‌ایم آنها را شکست دهیم بنابراین واضح است که آنها شرایط را برای ما دشوار می کنند. ما در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم اما گل دوم حریف به نوعی کارمان را تمام کرد. ما وقت زیادی داشتیم اما نتوانستیم راهی برای بازگشت به بازی پیدا کنیم.

 

 

1565344

 

 

ما می‌توانستیم کارهای بیشتری در زمین انجام دهیم و از طرف دیگر می دانستیم که باید با دقت زیادی دفاع کنیم. آتالانتا امشب بهتر از ما عمل کرد و از طرفی شکست مقابل یک تیم قدرتمند امری طبیعی است. گل دوم واقعا نا امید کننده بود چراکه بعد از آن انگیزه خود را از دست دادیم.

 

رقابت زیادی در این لیگ در جریان است و ما می‌دانیم که کار دشواری پیش رو داریم اما اکنون صدرنشین هستیم و می‌خواهیم همین گونه ادامه دهیم."

 

 

1565343

 

 

دو شکست برابر یووه و آتالانتا: "من فکر می‌کنم شکست برابر یوونتوس و آتالانتا جای شرمندگی ندارد. آتالانتا امشب از نظر بدنی آماده تر بود و با فشار بیشتری بازی کرد. آنها همچنین در تمام دوئل ها و توپ های دوم برنده بودند. ما این شکست را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا بفهمیم چگونه می توان پیشرفت کرد."

دیدگاه‌ها