کد خبر : 1733252 | 05 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان ابراهیموویچ:

ما قهرمان نیم‌فصل هستیم اما این اهمیتی ندارد!

زلاتان ابراهیموویچ پس از شکست 3-0 میلان برابر آتالانتا، راجع به این بازی صحبت کرده است.

ما قهرمان نیم‌فصل هستیم اما این اهمیتی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شکست 3-0 برابر آتالانتا در سن سیرو، روسونری موفق شد نیم فصل اول سری آ را با صدرنشینی به پایان ببرد. البته به لطف از تساوی 0-0 اینتر و اودینزه.

 

زلاتان پس از شکست برابر آتالانتا گفت: "خیلی چیزها امروز غلط از آب درآمد. نمی خواهم دنبال بهانه بگردم، چون در هر بازی باید به زمین بروید و دنبال نتیجه گرفتن باشید. امروز نتوانستیم این کار را بکنیم.

مسئله مهم الان این است که انرژی خود را بازیابیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. خوشبختانه بازی بعدی چند روز بعد است و می توانیم این شکست را جبران کنیم.

بعد از 38 بازی فقط 2 بار در سری آ شکست خورده ایم که فکر می کنم زیاد هم بد نباشد.متاسفانه وقتی اینهمه بازیکن از دست می دهید و بازیکنان جوان و بی تجربه جای آنها را می گیرند، این اتفاق قابل پیش‌بینی است.

این بهانه نیست. ما داریم سخت تلاش می کنیم. فداکاری می کنیم. ما قهرمان زمستان شده ایم اما این برای من هیچ معنایی ندارد، البته جز اینکه فکر کنم تا اینجا خوب کار کرده ایم. قسمت سخت‌اش تازه شروع می شود."

 

1565430

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در برابر آتالانتا از سوالیهو میته به جای براهیم دیاز در نقش هافبک تهاجمی پشت سر مهاجم استفاده کرده بود.؛ تجربه ای که اصلا موفقیت آمیز نبود.

 

زلاتان در این باره افزود: "نیمه اول بازی کاملا احساس تنهایی و انزوا کردم. وقتی توپ به من می رسد من به کسی نیاز دارم که با او بازی کنم. در عوض کاملا احساس تنهایی کردم، البته شاید این به پرسینگ آتالانتا در بازی هم مربوط باشد.

امروز اوضاع راجع به ایلیچیچ هم همین بود. اگر او را پرس کنید، کار برای او سخت می شود، اما امروز او فضای زیادی داشت و می توانست حتی گل های بیشتری هم بزند. برای من هم همینطور است، اگر مرا در بازی پرس نکنید معلوم است که کار من خیلی آسان تر می شود."

 

1565432

 

ایبرا راجع به هم تیمی جدیدش در میلان که به زمین آمد و نزدیک بود گلزنی هم بکند گفت: "مانژوکیچ زیاد حرف نمی زند. من سعی کردم که به زبان اسلام و ایتالیایی به او سلام کنم...

سرمربی از او پرسید که آیا دوست دارد چند کلمه ای صحبت کند؟ و او گفت نه. او آدم حرف زدن نیست، اما مشکلی نیست، او بسیار متمرکز است."

دیدگاه‌ها