کد خبر : 1733429 | 05 بهمن 1399 ساعت 23:59 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح نه؛ اولویت لیورپول برای تمدید قرارداد کیست؟

به نظر می رسد لیورپول تمدید قرارداد با ویرجیل فن دایک را در اولویت خود قرار داده است.

صلاح نه؛ اولویت لیورپول برای تمدید قرارداد کیست؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهم ترین بحث هایی که طی ماه های اخیر مطرح شده به مسئله تمدید قرارداد ستاره مصری لیورپول یعنی محمد صلاح با این باشگاه مربوط می‌شود. در این بین شایعات زیادی پیرامون آینده صلاح مطرح شده و گفته می شود که باشگاه هایی نظیر رئال مادرید علاقه مند به جذب این بازیکن هستند.

 

 

1556597

 

 

اگرچه ستاره مصری اخیراً طی مصاحبه ای برای تمدید قرارداد با لیورپول چراغ سبز نشان داد اما هنوز هیچ توافقی برای ماندن او در جمع قرمزهای آنفیلد حاصل نشده است. این در حالی است که قرار داد ستاره  مصری با لیورپول در سال 2023 به اتمام می‌رسد و همین موضوع نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است.

 

از طرف دیگر ویرژیل فن دایک دیگر بازیکنی است که همچون صلاح تا 2023 با لیورپول قرارداد دارد و در همین راستا یورو اسپورت گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه انگلیسی اولویت اصلی خود را تمدید قرارداد با ستاره هلندی قرار داده و فعلاً برنامه ریزی خاصی برای انجام مذاکرات با محمد صلاح ندارد؛ موضوعی که می‌تواند به شایعات پیرامون جدایی این بازیکن دامن بزند.

 

 

1545210

 

 

محمد صلاح در دقیقه 67 تا آستانه ثبت هت تریک پیش رفت اما این بار دین هندرسون بود که در مصاف تک به تک موفق‌تر عمل کرد و اجازه نداد منچستریونایتد از حریف خود عقب بیفتد.

دیدگاه‌ها