کد خبر : 1733497 | 06 بهمن 1399 ساعت 15:15 | 79K بازدید | 4 دیدگاه

توخل سرمربی آبی‌های لندن می‌شود؟

رسمی: فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد

باشگاه چلسی تایید کرد که به همکاری‌اش با فرانک لمپارد پایان داد. توماس توخل جدی ترین گزینه جانشینی او محسوب می شود.

رسمی: فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش نشریه تلگراف خبر از اخراج فرانک لمپارد داد. گزارش شده بود که لمپارد ظرف 24 ساعت آینده از این تیم اخراج خواهد شد چرا که امروز از سوی لمپارد به بازیکنان برنامه تمرینی داده نشده بود. چلسی در آخرین بازی خود در FA Cup برابر لوتون 3-1 پیروز شد ولی تصمیم به برکناری لمپارد از قبل گرفته شده بود.

گفته می شد تا پایان امروز این خبر رسمی خواهد شد ولی دقایقی پیش باشگاه لندنی در بیانیه ای از قطع همکاری خود با لمپارد خبر داد.

 

بیانیه رسمی اخراج لمپارد

دقایقی پیش باشگاه چلسی مطابق گمانه زنی ها تایید کرد که با فرانک لمپارد قطع همکاری کرده است و به این ترتیب یکی از اسطوره های باشگاه که از یک سال و نیم پیش هدایت چلسی را برعهده گرفته بود، دیگر به کار خود ادامه نخواهد داد.

در بیانیه چلسی آمده است:« برکناری فرانک لمپارد یک تصمیم دشوار بود که از سوی مالک باشگاه و با موافقت اعضای هیئت مدیره اتخاذ شد. از زحمات لمپارد در مدت زمانی که مشغول کار بود، قدردانی می کنیم ولی نتایج و عملکرد اخیر تیم، انتظارات را برآورده نکرده و چاره ای جز قطع همکاری در میانه فصل نماند. اکنون زمان خوبی برای قطع همکاری با اسطوره ای چون فرانک لمپارد نبود اما تغییر، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.»

 

 

رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی نیز در اقدامی نادر با انتشار بیانیه پس از اخراج لمپارد، این تصمیم را بسیار دشوار خواند و از زحمات اسطوره این باشگاه سپاسگزاری کرد. 

رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی پیش از این هرگز چنین اقدامی را پس از برکناری هیچ یک از مربیانش انجام نداده بود و حالا مدعی شده که با قلبی سنگین مجبور به برکناری برترین گلزن تاریخ باشگاه از سمت مربیگری این تیم شده است.

آبراموویچ در بیانیه‌ای که روی سایت رسمی چلسی منتشر شد اعلام کرد:« این تصمیمی بسیار سخت برای باشگاه بود خصوصا که من رابطه شخصی فوق العاده‌ای با فرانک دارم و بیشترین احترام را برای او قائل هستم. او مرد بزرگی است و بالاترین اخلاق کاری را دارد. با این حال ما باور داریم که تغییر سرمربی در شرایط فعلی بهترین تصمیم بوده است. از طرف تمام اعضای باشگاه، هیئت مدیره و شخصی، می‌خواهم از فرانک برای کاری که به عنوان سرمربی تیم انجام داد سپاسگزاری کنم و برایش در آینده آرزوی موفقیت دارم. او یکی از اسطوره‌های مهم این باشگاه است و جایگاهش هرگز از دست نخواهد رفت. هر زمان که تصمیم به بازگشت به استمفوردبریج داشته باشد به گرمی از او استقبال خواهد شد.»

 

لمپارد تابستان 2019 جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی شد و فصل گذشته توانست این تیم را چهارم کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. پس از خریدهای گران قیمت تابستانی، انتظارات از او بالا بود ولی در عمل چلسی روند سینوسی فصل گذشته را ادامه داده تا در نهایت منجر به برکناری لمپارد شود.

 

 

آخرین شایعات پیش از اخراج لمپارد و جانشینی توماس توخل

 

 

توماس توخل اخیرا و پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت پی اس جی از این باشگاه اخراج شد. دلیل برکناری اختلاف نظر او با سران باشگاه به خصوص لئوناردو مدیر ورزشی بود. توخل دو سال متوالی تیم را قهرمان لیگ فرانسه کرد و فصل گذشته پاریسی ها را به فینال لیگ قهرمانان رساند و در نهایت نایب قهرمان شدند. توخل سابق هدایت دورتموند را هم دارد و اگر هدایت چلسی را قبول کند اولین حضورش در لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

 

 

-گل نوشته: درست‌اش هم همین بود که میسون مونت در آخرین مسابقه لمپارد به عنوان سرمربی، کاپیتان چلسی باشد.

1565863

 

 

 

-بلیچر با انتشار کاریکاتوری از لمپارد، کای هاورتز و تیمو ورنر توییت کرده: 250 میلیون یورو هزینه درتابستان. نهم در لیگ برتر بعد از 19 بازی.

وقت فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی تمام شده است.

1565860

 

 

 

-ترنسفرنیوز نوشته که توماس توخل قرار است با قراردادی چهار سال و نیمه جانشین لمپارد در چلسی شود.

1565856

 

 

-یورواسپورت مطمئن از اخراج لمپارد و رفتن توخل به چلسی، در گزارشی به این موضوع پرداخته که آیا توخل فرد مناسب برای هدایت تیمو ورنر و کای هاورتز در چلسی هست؟

1565836

 

 

-هواداران چلسی و صفحات هواداری این تیم به همین زودی مشغول خداحافظی با سرمربی خود شده اند.

1565837

 

 

-ایندپندنت در گزارشی به حضور توماس توخل در چلسی پرداخته و آینده این سرمربی آلمانی در لیگ برتر را بررسی کرده است.

1565835

 

 

-اسکای اسپورتس هم خبر از اخراج لمپارد و جانشینی توماس توخل روی نیمکت چلسی داده.

1565834

 


-اتلتیک گزارش کرده که توماس توخل، سرمربی سابق PSG، جایگزین لمپارد روی نیمکت چلسی خواهد شد. به گفته اتلتیک رومن آبراموویچ، مالک چلسی، علاقمند به حضور این مربی آلمانی در چلسی بوده.

1565832

 

 

-گفته می شود که در هفته های گذشته هیئت رییسه چلسی با آلگری در تماس نبوده اند و توماس توخل گزینه مورد نظر و شانس اول نشستن روی نیمکت چلسی است.

 

1565826

 

 

 

-میرر در گزارشی به اخراج لمپارد و آمدن توماس توخل به چلسی پرداخته است.

1565824

 

 

 

- گل نوشته که به زودی چلسی رسما خبر احراج لمپارد را اعلام خواهد کرد.

1565827

 

-پس از گزارش خبرنگار دیلی تلگراف دیگر خبرگزاری ها نیز به خبر اخراج لمپارد پرداخته اند.

 

 

 

این پست به روز می‌شود...

دیدگاه‌ها