کد خبر : 1733512 | 06 بهمن 1399 ساعت 14:30 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم با چهره های شاخص مقابل پرسپولیس (عکس)

پرسپولیس امروز میهمان آلومینیوم در اراک است و اراکی ها با چهره های شاخصی که دارند، می خواهند یک شگفتی بزرگ در شهرشان رقم بزنند.

به گزارش ورزش سه؛ تیم آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی، امروز از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. هواداران اراکی در طول روزهای اخیر با توجه به حساسیت بازی امروز، حضور پرشوری در تمرینات داشتند و از لحاظ روحی، بازیکنان تیم شان را شارژ کردند.

 

در روزهایی که آلومینیوم بدون هوادارانش مجبور به بازی در خانه است، چشم امید هواداران به چهره های شاخص و باتجربه ای است که در تیم شان حضور دارند.

 

آنها امروز بعد از مدت ها می توانند از محمد ایرانپوریان در ترکیب خود استفاده کنند. ایرانپوریان در تراکتور و سپاهان روزهای بسیار خوبی داشته و سابقه بازی های موفقی مقابل پرسپولیس دارد. جابر انصاری دیگر چهره شاخصی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شده است. میثم مجیدی و اسماعیل شریفات دیگر چهره های شاخص آلومینیوم هستند که با پیراهن تیم هایی چون استقلال و فولاد مقابل پرسپولیس بارها درخشیده اند و استقلالی ها گلزنی شریفات مقابل پرسپولیس را به یاد دارند.

 

1565840

 

1565841

دیدگاه‌ها