کد خبر : 1733547 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:13 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار تهران 1 استقلال خوزستان 0

لیگ یک / آقای گل، شاگردان عنایتی را صدرنشین کرد

پیروزی در حساس‌ترین دوئل هفته یازدهم لیگ یک، شاگردان رضا عنایتی را به صدر جدول فرستاد تا آن‌ها همچنان بخت اول صعود به لیگ برتر برشمرده شوند.

لیگ یک / آقای گل، شاگردان عنایتی را صدرنشین کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته لیگ دسته اول، دو تیم هوادار تهران و استقلال خوزستان، مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر که از همان هفته آغازین فصل جدید خود را در جمع بالانشینان جدول قرار داده بودند، به مصاف هم رفتند؛ دیداری که به میزبانی شاگردان عنایتی دنبال می‌شد و آن‌ها از این فرصت میزبانی به خوبی استفاده کردند و تیم برتر زمین هم در نیمه نخست بودند. البته آبی‌پوشان هم چند فرصت خوب گلزنی داشتند که ایستادگی خط دفاعی هوادار مانع از آن شد.

 

در نیمه دوم فشار هوادار برای رسیدن به گل برتری دوچندان شد تا این‌که سرانجام حمید کاظمی، آقای گل لیگ یک پس از سه هفته ناکامی در گلزنی، موفق شد گلی مهم و کلیدی را برای تیمش به ثمر برساند و 25 دقیقه پایانی بازی بسیار مهیج دنبال شد؛ اما شاگردان خلیفه اصل موفق به زدن گل تساوی نشدند تا هوادار با پیروزی 6 امتیازی خود را یکه‌تاز جدول لیگ یک کند.

 

1565909

 

شاگردان عنایتی با این پیروزی 21 امتیازی شدند و صدر جدول را با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به دست آوردند؛ ضمن آن‌که آبی‌پوشان اهوازی با این شکست جایگاه دوم خود را از دست دادند و برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند تا جایگاه دوم به مس کرمان برسد.

دیدگاه‌ها