کد خبر : 1733651 | 06 بهمن 1399 ساعت 23:40 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی نه؛ مدافع جوان رئال به جنگیدن ادامه می دهد

مارکا مدعی شد ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید علاقه ای به جدایی از این تیم ندارد.

جدایی نه؛ مدافع جوان رئال به جنگیدن ادامه می دهد

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 بود که بعد از نمایش های درخشان ادر میلیتائو در ترکیب پورتو تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند اما نهایتاً این پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید بود که موفق به جذب مدافع برزیلی شد.

 

میلیتائو که به عنوان یک ذخیره مطمئن برای بازیکنانی نظیر رافائل واران و سرخیو راموس توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد، تا به اینجای حضور در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده است. در واقع به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها یعنی زین الدین زیدان نیز اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد.

 

 

1562931

 

 

همین نیمکت نشینی های متوالی مدافع برزیلی باعث شده که طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شاگردان زین الدین زیدان به گوش برسد. حتی گفته شد که باشگاه هایی نظیر تاتنهام و بایرن مونیخ به جذب او علاقه مند هستند اما حالا مارکا در گزارشی مدعی شده که مدافع برزیلی تصمیمی برای جدایی از لوس بلانکوس ندارد و می ‌خواهد در این تیم بماند تا با اثبات توانایی های خود به ترکیب اصلی پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا برسد.

دیدگاه‌ها