کد خبر : 1733799 | 07 بهمن 1399 ساعت 17:44 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

بازی خیلی خوبی انجام دادیم؛

مهدی‌زاده: صنعت نفت به جز صحنه گل موقعیتی نداشت

بار دیگر یکی از مدافعان میانی سپاهان به کمک این تیم آمد و سه امتیاز حساس در یک بازی سرنوشت ساز را به حساب طلایی پوشان واریز کرد.

مهدی‌زاده: صنعت نفت به جز صحنه گل موقعیتی نداشت  

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدی زاده روز گذشته با گلی که در دقیقه 88 مقابل نفت آبادان به ثمر رساند، خودش را به عنوان یکی از چهره‌های شاخص زمین مطرح کرد. او درباره بازی گفتگویی با خبرنگار ما داشت و در مورد پیروزی 2 بر 1 برابر نفت آبادان که سپاهان را هم امتیاز استقلال کرد و به رتبه دوم جدول رساند، گفت: این بازی برای ما شش امتیازی بود. چون باید بالانشین می ماندیم و به خاطر تفاضل گل با استقلال دوم شدیم. برد خیلی خوبی بود و واقعا لذت بردیم. بازی خوبی انجام دادیم.


او که گل پیروزی بخش تیمش را به ثمررساند در این خصوص ادامه داد: وقتی در دقایق پایانی گلی می زنی که منجر به پیروزی تیمت می شود خیلی برایت لذت بهش تر می شود. از همه بچه ها تشکر می کنم که در به ثمر رساندن این گل مرا کمک کردند.


او در خصوص ادعای صنعت نفتی ها مبنی بر اینکه از آنها بهتر بازی کردند ادامه داد: ما خیلی زود به گل رسیدیم و آنها به ما فشار آوردند و ما هم به دفاع کردن پرداختیم ولی آنها به جز صحنه گل شان هیچ موقعیتی نداشتند. ما توانستیم به خوبی فضاها را ببندیم و بهتر از موقعیت هایمان استفاده کنیم.


مدافع زرد پوشان اصفهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صدرنشینی دارند اضافه کرد: سپاهان هر سال مدعی است و امسال هم با توجه به تیم خوبی که داریم و با بازیکنان با کیفیت مان می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. فعلا هفته 12 هست و بازیهای زیادی باقی مانده و به آن اهدافی که داریم می رسیم و ان شاء ا... مزد زحماتمان را می گیریم


وی در خصوص اینکه رکورد صنعت نفت آبادان که نباختن در خانه بود را خراب کردند گفت: صنعت نفت آبادان 5 بازی داخل خانه اش را برده بود و تیم قابل احترامی است و کادر فنی و هواداران بسیار خوبی دارد و بازیکنانش نیز بسیار خوب هستند و کارمان خیلی سخت بود ولی ما توانستیم طلسم چندساله که نبردن سپاهان در آبادان بود را بشکنیم. با این 3 امتیاز هم طلسم شکنی و هم به خودمان کمک کردیم. 


مهدی زاده در پایان در خصوص دیدار با شهر خودرو افزود: واقعا نمی توان هیچ بازی را پیش بینی کرد زیرا اصلا معلوم نیست تیم ها چه کار می کنند. همان طور که مشاده کردید این هفته اکثر تیم های مدعی شکست خوردند و این نشان از لیگ پویا ما دارد. بازی با شهر خودرو سخت است اما ما برای اینکه جایگاهمان را حفظ کنیم و از استقلال پیشی بگیریم باید قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها