کد خبر : 1733808 | 07 بهمن 1399 ساعت 18:20 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

افشای تیم مورد علاقه کریم بنزما برای بازنشستگی

کریم بنزما قصد ندارد در رئال مادرید به فوتبالش خاتمه دهد.

افشای تیم مورد علاقه کریم بنزما برای بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما از سال 2009 برای رئال مادرید بازی می کند. برای جذب او بیش از 30 میلیون یورو به لیون پرداخت شد و ستاره فرانسوی در 12 سال اخیر از بهترین مهره های رئال بوده است.

بنزما که به خصوص پس از جدایی کریستیانو رونالدو اوج گرفت و حالا پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال است، یک سال و نیم دیگر قراردادش به اتمام می رسد و ممکن است آن را تمدید نکند. کریم جزیری مدیر برنامه های سابق بنزما در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که کریم به بازنشستگی در لیون فکر می کند و از رئال جدا خواهد شد.

 

 

1566213

 

 

کریم هرگز علاقه اش به لیون را پنهان نکرده و حتی اخیرا پیش از بازی لیون و سنت اتین، با انتشار یکی از گل های خود به سنت اتین، به حمایت از باشگاه سابق خود پرداخت.

 

 

1556530

 

 

جزیری در مورد آینده بنزما گفت:« بازگشت بنزما به لیون؟ بله؛ صادقانه بگویم که این کاملا محتمل است. با بنزما مرتب در تماس هستم و حرف می زنیم. او همه بازی های لیون را تماشا می کند و به خصوص دوست دارد در گروپاما استادیوم(ورزشگاه جدید لیون از سال 2016) بازی کند.

لیون باشگاه محبوب اوست و همیشه بازگشت را در ذهن خود دارد. البته که جدایی از "رئال مادرید"، بزرگترین باشگاه دنیا سخت است ولی گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. او می تواند با بازوبند کاپیتانی لیون از فوتبال خداحافظی کند.»

 

دیدگاه‌ها