کد خبر : 1733823 | 07 بهمن 1399 ساعت 19:42 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

در مورد پرداخت بدهی‌های بین‌المللی هم صحبت شد

علیپور: فرصت دهیم پرسپولیس به آرامش برسد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد پرداخت بدهی‌های بین‌المللی باشگاه هم در هیات مدیره صحبت کردیم.

علیپور: فرصت دهیم پرسپولیس به آرامش برسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد علیپور بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه‌ هیات مدیره باشگاه بود و اعضای جدید حضور داشتند و مدیرعامل محترم هم گزارشی از وضعیت باشگاه و موضوع های مهم باشگاه ارایه کردند. تصمیم‌هایی که لازم بود و برنامه‌ ریزی‌هایی که لازم است بحث کردیم و تصمیم‌های خوبی گرفتم و ان شاالله روند روبه جلو باشگاه وضعیت بهتری پیدا کند.بحث های کاری روزانه است و تصمیم‌های خوبی گرفته شد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه در مورد پرداخت مطالبات بدهی‌ های بین المللی باشگاه عنوان کرد:  همین ها را بحث کردیم و قبلا هم این مسایل بود. در مورد برانکو و ... مدیرعامل و هیات مدیره محترم باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند. سمیعی خیلی زحمت می‌کشد و اعضای جدیدی هم به هیات مدیره باشگاه اضافه شده‌اند.

 

وی در مورد وضعیت ترابی عنوان کرد: من اطلاعی ندارم و از کادر فنی در این مورد سوال کنید.

 

علیپور در مورد بحث داوری و اینکه برنامه ریزی مسابقات به سود پرسپولیس است، گفت:  حتما تیم باید آرامش داشته باشد و در جو آرام بازی کند و مطمئن باشید که پرسپولیس رو به جلو حرکت می‌کند و طبیعی است که برد و باخت وجود دارد. گاهی  در خانه‌مان هم مشکل پیش می‌آید. فرصت بدهید تیم حرکت کند و آرامشش را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها