کد خبر : 1733865 | 08 بهمن 1399 ساعت 00:18 | 48.7K بازدید | 6 دیدگاه

نظری: تابع لیست نقل و انتقالات فکری هستیم؛

قایدی فروشی نیست، میلیچ می‌آید

سخنگوی باشگاه استقلال پیرامون آخرین وضعیت‌شان قبل از آغاز نقل و انتقالات اظهار نظرهایی درباره جدایی یا ماندن بازیکنان انجام داد.

قایدی فروشی نیست، میلیچ می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری در گفت‌وگو با  برنامه "ورزش ایران" از رادیو ایران در مورد اینکه محمود فکری فهرستی برای خریدهای نیم‌فصل به باشگاه ارائه داده یا خیر، اظهار کرد: تا این لحظه هیچ لیستی به دستمان نرسیده و ما هم بارها نظرمان را در مورد حفظ ترکیب فعلی تیم و یا تغییرات احتمالی اعلام کرده‌ایم.

 

او ادامه داد: ما کاملا براساس نظر آقای فکری عمل خواهیم کرد و مطمئن هستیم او با توجه به سابقه‌شان به‌عنوان بازیکن و الان سرمربی، حتما بهترین انتخاب را می‌کنند و منافع باشگاه را لحاظ خواهند کرد که ما هم کمال همکاری را با ایشان خواهیم داشت. هر چند تلاش ما بر این است که ترکیب تیم را حفظ کنیم و خروجی نداشته باشیم، اما در نهایت بازیکنی را آقای فکری نخواهند، ما هم مقدمات خروج آن بازیکن را فراهم می‌کنیم.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه فرشید باقری در لیست خروج استقلال است یا خیر، تصریح کرد: تا این لحظه فهرستی داده نشده است.

 

نظری پیرامون بازگشت هروویه میلیچ به استقلال و رقم ۶۰۰ هزار یورویی برای این بازیکن توضیح داد: با توجه به اینکه مد نظر این بازیکن بود تا قراردادش تغییر کند و از سوی دیگر هم عملا چیزی به پایان قراردادش نمانده، بنابر این شد تا قرارداد جدیدی با ایشان تنظیم کنیم و باتوجه به اینکه میلیچ بازیکن استقلال است، قرارداد جدید، قرارداد بازیکن جدید تلقی نمی‌شود و صرفا تمدید قرارداد است.

 

1562245

 

او یادآور شد: در مورد مبلغ قرار داد اجازه دهید صحبتی نکنم چون ما توافقی کردیم که این توافق هنوز مکتوب و امضاء نشده و منتظر هستیم ایشان برگردند و در نهایت این توافق را امضا کنیم، اما قطعا عددش از ۶۰۰ هزار یورو کمتر است. نه تنها یورو، این عدد از ۶۰۰ هزار دلار هم کمتر است، اما اجازه دهید نگویم عدد را و تاکید می‌کنم با میلیچ روی مبلغ و مدت مشخص برای تمدید توافق کردیم. قطعا بعد از امضای قرارداد در خصوص مبلغش صحبت کنیم.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد بحث فروش مهدی قایدی و اینکه اگر مبلغ پرداختی استقلال به استراماچونی اگر تامین نشود، قایدی به فروش می‌رسد، گفت: باشگاه استقلال هیچ برنامه‌ای برای فروش مهدی قایدی ندارد و تا جایی که مطلع هستم آقای فکری هم تا این لحظه در مورد قطع همکاری با آقای قایدی برنامه‌ای ندارد، لذا من احتمال قریب به یقین می‌دهم که ایشان در لیست آقای فکری برای خروج از باشگاه هم نباشد و تقریبا با اطمینان می‌گویم که این اتفاق به هیچ‌وجه رخ نخواهد داد و ما آقای قایدی را به‌عنوان بازیکن استقلال خواهیم داشت.

 

 


نظری در خصوص اظهارات باشگاه پرسپولیس در مورد سردیس جعفر کاشانی و عدم اطلاع آنها از این اتفاق گفت: ما تک تک مراحل را با خانواده مرحوم کاشانی پیش بردیم و حتی در انتخاب معبر پیشنهادی هم از خانواده مشورت گرفتیم و با نظر خودشان نام‌گذاری انجام شد؛ حتی در مورد نامگذاری، پیشکسوتانی مثل آقای کلانی هم در جریان موضوع بودند، اما چون عرف نیست، برای نامگذاری معبری به نام مرحوم پورحیدری هم با باشگاه استقلال مشورتی نکردیم، اما با خانواده ایشان صحبت کردیم.

 

او یادآور شد: واقعیت این است که چون شرایط کرونایی است، برای مراسم‌های مربوطه به پلاک‌کوبی و رونمایی از سردیس‌ها هم تلاش کردیم تا از پیش اطلاع‌رسانی مشخص و گسترده صورت نگیرد و بخاطر کرونا تجمع را شاهد نباشیم، وگرنه با باشگاه‌ها هماهنگ می‌کردیم و مراسم باشکوه‌تری هم صورت می‌گرفت، اما شرایط این روزها به این شکل ایجاب می‌کند.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اظهارات یحیی گل‌محمدی به رادیو ایران گفت: روز گذشته سرمربی محترم پرسپولیس نکاتی در مورد استقلال مطرح کرد که من به‌عنوان سخنگو باید صحبت‌هایی را مطرح کنم. وظیفه خودم می‌دانم نکاتی که فارغ از نقد است و فکر می‌کنیم این نکات می‌تواند به لحاظ قانونی بحث شود، پاسخ دهیم. بنای ما این نیست که وارد دعوای حقوقی شویم، اما انتظار داریم نسبت به یکدیگر با احترام و رعایت موازین صحبت کنیم و باشگاه استقلال و هواداران باشگاه هم انتظار دارند ما از حق باشگاه دفاع کنیم که حتما در روزهای آینده نکاتی را در این خصوص مطرح خواهم کرد.

دیدگاه‌ها