کد خبر : 1733895 | 08 بهمن 1399 ساعت 10:30 | 227.8K بازدید | 11 دیدگاه

یک جادوگر عامل آشوب در دربی دلامادونینا

وودووو و دعوای خیابانی زلاتان و لوکاکو!

در دیدار دیشب اینترمیلان و میلان در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، درگیری دو هم تیمی سابق در منچستریونایتد خبرساز شد.

وودووو  و دعوای خیابانی زلاتان و لوکاکو!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر نیمه اول از بازی اینترمیلان و میلان در چارچوب یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو که سابقه بازی در کنار یکدیگر در منچستر یونایتد را نیز دارند، با یکدیگر درگیر شدند و سخنان تند و تیزی بین این دو بازیکن رد و بدل شد.

 

گفته می شود لوکاکو به زلاتان گفته "بعد از بازی می بینمت" و زلاتان با خنده پاسخ داده که "پس برو به مادرت زنگ بزن." لوکاکو از کوره در رفته و در ادامه زلاتان به او گفته: "الاغ فسقلی برو پیش مامانت و به چرت و پرتای ووودووو ووودووو و جادو و جمبلت برس" و دو هم تیمی سابق با یکدیگر درگیر شدند به طوری که دیگر بازیکنان مجبور شدند این دو را از هم جدا کنند.

 

توتومرکاتو گزارش کرده که لوکاکو در جواب توهین زلاتان گفته: "راجع به مادر من حرف می زنی؟" و در ادامه زبان به توهین های زشت خانوادگی گشوده است.

 

1566405

 

هر دو بازیکن پس از این برخورد کارت زرد گرفتند و زلاتان در نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

 

زلاتان توهین نژادی به لوکاکو را رد کرده و اشاره کرده که طعنه راجع به جادوگری به ماجرای این بازیکن در اورتون باز می گردد.

 

طعنه زلاتان به لوکاکو راجع به جادوگری به ماجرایی باز می گردد که یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون، فرهاد مشیری، بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود.

 

ماجرا از این قرار بود که اورتون قراردادی بهتر از چلسی به لوکاکو پیشنهاد کرد و لوکاکو و ایجنتش نیز در جلسه ای برای امضای قرارداد حاضر شدند. همه چیز خوب پیش می رفت تا وقتی که لوکاکو به مادرش زنگ زد. سپس او گفت که به سفری زیارتی در آفریقا یا همان دور و برها رفته و با جادوگری دیدار کرده و به او گفته اند که لوکاکو باید به چلسی برود.

 

البته لوکاکو این داستان را رد کرده و در نهایت هم به جای چلسی به منچستریونایتد رفت.

لوکاکو حتی بعدها مشیری را تهدید کرد که از او به خاطر این داستان شکایت خواهد کرد.

 

1566392

 

با وجود تکذیب لوکاکو این داستان مدت ها تیتر روزنامه ها بود و به نظر می رسد که ابراهیموویچ نیز این ماجرا را به خاطر داشته و دقیقا می دانسته چه بگوید که لوکاکو را از کوره به در ببرد.

 

لوکاکو آنقدر از حرف های زلاتان عصبانی شده بود که حتی پس از پایان نیمه اول و در تونل ورزشگاه نیز قصد درگیری با زلاتان را داشت و هم تیمی هایش مجبور شدند به زور او را نگه دارند. هرچند شنیده شد که توهین ها به بستگان یکدیگر در راه رفتن به رختکن نیز ادامه داشت و این دو بازیکن با به زبان آوردن زشت ترین الفاظ ممکن از خجالت یکدیگر درآمدند.

 

سرمربی اینترمیلان، آنتونیو کونته راجع به عصبانیت لوکاکو و برخورد پیش آمده در زمین گفت: "این دربی است، راه رفتن در پارک نیست! برای دو تیم غیر ممکن است که تنش را احساس نکنند. من خودم بازیکن بوده ام و می دانم که در طول بازی ممکن است از کوره در بروی و وقتی عصبانی هستی اتفاقاتی از این دست بیافتد.

خوب بود که روملو را آنقدر متمرکز می دیدیم. ایبرا هم ذهنیت و اراده یک برنده و یک جنگجو را دارد و فکر می کنم که لوکاکو نیز در همین راه قدم گذاشته. از شعله ور شدن خشم لوکاکو فقط می توانم خوشحال باشم."

 

از پیولی، سرمربی میلان، نیز پرسیده شد که آیا درگیری بین زلاتان و لوکاکو در نیمه اول روی بقیه بازی تاثیرگذار بود؟

پیولی در پاسخ گفت: "این موقعیت تاثیرگذار بود چرا که کارت زردی که زلاتان آنجا گرفت بعد منجر به کارت زرد دوم شد.

آنها دو انسان بالغ و بزرگسال هستند و چیزهایی به هم گفتند. من نمی دانم چه حرف هایی بین آنها رد و بدل شد. از این اتفاق ها می افتد. باید از این موضوع بگذریم."

 

صفحه نخست روزنامه های ایتالیا نیز امروز به این جدال زشت و شرم‌آور اختصاص داشته است.

توتو اسپورت تیتر زده "خشم اینتر". کوریره دلو اسپورت تیتر "ایبرا-لوکاکو: شرم" را انتخاب کرده و لاگازتا دلو اسپورت تیتر زده :"نزاع ایبرا-لوکاکو".

 

1566404

 

 

 

دیدگاه‌ها