کد خبر : 1733905 | 08 بهمن 1399 ساعت 10:56 | 128K بازدید | 1 دیدگاه

قوچان‌نژاد؛ستاره شماره یک تیم هلندی

خواهش سرمربی زوله: درستش کن رضا!

در تساوی 2-2 روز گذشته دو تیم زوله و هراکلس، بار دیگر این رضا قوچان نژاد بود که مجبور شد تمام بار تیم را به دوش بکشد.

خواهش سرمربی زوله: درستش کن رضا!

به گزارش "ورزش سه"، فریادهای "رضا تیم رو درست کن" بارها و بارها در دیدار دو تیم زوله و هراکلس به گوش رسید. این صدای سرمربی زوله بود که در ورزشگاه می پیچید و از رضا قوچان نژاد می خواست که تیم را نجات دهد.

در حقیقت هم این مهاجم تعویضی زوله بود که توانست چینی ترک خورده این تیم را پیش از فرو ریختن و از هم پاشیدن، به هم بچسباند!

 

1566412

 

قوچان نژاد پس از بازی با پوزخندی بر چهره اش گفت: " پیشگیری بهتر از درمان است، نه؟"

در بازی شب گذشته نیز قوچان نژاد بار دیگر مجبور شد که به نجات تیم زوله بیاید و گل های خورده این تیم را جبران کند، درست مثل بازی جمعه شب این تیم برابر ویلم که رضا با هت‌تریک توانست تیمش را پیروز آن میدان کند.

تنها چهار روز بعد با گل تساوی بخش دقیقه 73، رضا بار دیگر توانست تیمش را به یک امتیاز از بازی برابر هراکلس برساند.

 

قوچان نژاد که از نگرفتن سه امتیاز بازی بسیار ناراحت و مایوس بود گفت: "مطمئنم که اگر هواداران در استادیوم حضور داشتند 3-2 پیروز می شدیم. به همین نتیجه نگاه کنید، فقط اگر یار دوازدهم را در کنارمان داشتیم...

ما قبلا هم چنین موقعیت هایی را دیده ایم: هواداران اختیار از دست می دهند و همه از تیم حمایت می کنند."

 

1566414

 

مهاجم زوله افزود: "من می دانم که قادر به چه کارهایی هستم و خوشحالم که توانستم امشب دوباره توانایی ام را نشان دهم. خیلی چیزها راجع به شرایط من گفته شده است. من نارضایتی خودم از این اوضاع را در رسانه ها نیز اعلام کرده ام.

اما این موضوع مستقل از رفتار من با مربیان یا هم تیمی هایم است. اینکه بازی کنم یا نه چیزی را تغییر نمی دهد."

 

به نظر می رسد که توماس بویتینک، مهاجم جدید زوله، نیاز به راهنمایی دارد و قوچان نژاد آماده است تا توصیه هایش را در اختیار او بگذارد.

قوچان نژاد در این باره اضافه کرد: "آن پسر فقط 20 سال دارد و در شروع راه حرفه اش است. من با او هم همان برخوردی را خواهم کرد که با دیگر بازیکنان کرده ام.

من به اسلوبودان تدیچ (مهاجم مصدوم زوله) هم تا جایی که ممکن بود کمک کردم. با توماس هم همینطور است و فرقی نخواهد داشت.

 

من این اوضاع را مثل نبردی بین رضا و توماس نمی بینم. هیچوقت بین من و رقیبانم چنین چیزی اتفاق نیافتاده و من چنین چیزی را تجربه نکرده ام.

می خواهم به تیم کمک کنم. توماس بسیار جوان است. اگر جایی تازه وارد باشید، دوست دارید که به گرمی از شما استقبال شود. من این را بهتر از همه می دانم چون در باشگاه های زیادی بازی کرده ام."

دیدگاه‌ها