کد خبر : 1733913 | 08 بهمن 1399 ساعت 11:49 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشرنگ ترین مدال المپیک تنها هدفم است

حسن یزدانی: به حواشی و اینستاگرام کاری ندارم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: فعلا مشخص نیست که در ماههای آینده به کدام تورنمنت اعزام می شوم.

حسن یزدانی: به حواشی و اینستاگرام کاری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی با پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت سخت، در لیگ برتر نشان داد که به دوران اوج خود بازگشته است. این نابغه کشتی ایران این روزها تشنه رقابت است، اما شرایط برای حضور در تورنمنت های بین المللی کمی پیچیده شده. گویا کادرفنی برنامه دارد یک بار حسن یزدانی را قبل از المپیک رودرروی تیلور قرار دهد؛ اتفاقی که ممکن است در تورنمنت ایتالیا رخ دهد. با این حال یل جویبار خیلی رابطه خوبی با حواشی و اتفاقاتی که در اینستاگرام در حال رخ دادن است، ندارد. 


قهرمان المپیک ریو درباره تقدیر از برترین های لیگ برتر کشتی به "ورزش سه" گفت: لیگ برتر باعث شد در شرایطی که کرونا همه مسابقات را لغو کرده بود، جوان ها بیشتر دیده شوند. تقدیری هم که از برترین های لیگ انجام شد، به جوان ها انگیزه داد تا آن ها بدانند که می توانند پیشرفت کنند. 


وی درباره وضعیت خودش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: وضعیت خوبی دارم. در سومین مرحله اردو هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. در حال برنامه ریزی برای مسابقات پیش رو هستیم و انشاله بدون آسیب دیدگی بتوانم به هر مسابقه ای که تصمیم گرفته می شود، اعزام شوم. 

 

1541829


یزدانی در این خصوص که به کدام تورنمنت اضافه می شود، افزود: فعلا چیزی مشخص نشده و منتظر هستیم تا شرایط تورنمنت ها از سوی کادرفنی بررسی شود.


وی در رابطه با اینکه چقدر به کسب طلای المپیک توکیو امیدوار است، گفت: هدف من در همه مسابقات از جمله المپیک کسب خوشرنگ ترین مدال و شاد کردن دل مردم است.


قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در رابطه با برخی حواشی و کری خوانی ها در اینستاگرام از سوی رقبایش عنوان کرد: همانطور که گفتید این ها حواشی است و من به آن ها توجهی ندارم. تمرکزم روی کار خودم است و این حرف ها و اتفاقات هم تاثیری روی کار من نمی گذارد.

دیدگاه‌ها