کد خبر : 1733919 | 08 بهمن 1399 ساعت 12:10 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی انصاری به پرسپولیس تکرار نشد(عکس)

مهاجم آلومینیوم یک شانس گلزنی مقابل پرسپولیس به دست آورد که ضربه او راهی اوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری را با حضور چهار ساله‌اش در استقلال و دو گلی که در دربی‌های رفت و برگشت ۸۳ و ۸۴ به ثمر رساند به یاد می‌آورند؛ بازیکنی که اکنون در آلومینیوم حضور دارد و امیدوار است با تجربه بیشتری که در سالیان اخیر به دست آورده، بتواند اراکی‌ها را در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر کمک کند.

 

مهاجم آلومینیوم اراک که در این فصل بیشتر به‌عنوان یار جانشین به کار گرفته شده، در دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس هم به جای امید سینگ به میدان رفت که در فرصت کوتاه حضورش در زمین، یک موقعیت هم به دست آورد.

 

انصاری که با انگیزه بالایی وارد زمین شده بود تا در ضد حملات آلومینیوم را کمک کند، در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت نوک پای او با بدشانسی و اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت تا او برخلاف دربی‌هایی که دروازه سرخ‌پوشان را باز کرده بود، این بار نتواند گلزنی کند.

 

1566441

 

بازیکن سابق استقلال امیدوار است در دیدارهای بعدی تیمش بتواند فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد و البته رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم هم با تغییراتی که در ترکیب و به ویژه خط حمله تیمش در هفته‌های اخیر داشته، نشان داده هر بازیکنی در تمرینات خود را اثبات کند، در ترکیب قرار می‌دهد.

 

انصاری در دیدار آینده آلومینیوم مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و این شانس را دارد تا با درخشش در تیم زادگاهش، دوباره به دوران آمادگی قبل برگردد و تاثیرگذار ظاهر شود؛ مثل زمانی که در شهرداری تبریز عملکرد خوبی داشت و به صبای قم رفت و همچنین با درخشش در گسترش‌فولاد راهی استقلال شد.

دیدگاه‌ها