کد خبر : 1733949 | 08 بهمن 1399 ساعت 14:54 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان گل‌گهر تمرکزشان را از دست داده بودند؛

فرعباسی: منشا فحش زشتی به من داد

حبیب فرعباسی که از ابتدا فصل نیمکت نشین تراکتور بود در بازی با گل گهر و پس از شکستگی بینی محمدرضا اخباری به ترکیب اصلی رسید.

فرعباسی: منشا فحش زشتی به من داد

حبیب فرعباسی دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در مورد پیروزی 2 بر 1 مقابل شاگردان امیرقلعه نویی اینطور حرف هایش را با خبرنگار ما آغاز کرد: ما از لحاظ روحی به این برد نیاز داشتیم تا بتوانیم بازی مقابل استقلال را جبران کنیم. واقعاً بچه ها  عالی کار کردند و جا دارد به همگی خسته نباشید و تبریک  بگویم. ما تیم آقای قلعه‌نویی را شکست دادیم. تیم‌های او همیشه در اوج آمادگی هستند و خوشحالیم که توانستیم این اتفاق را در خانه حریف رقم بزنیم تا تراکتور بتواند  کمی به اهدافش نزدیکتر شود و به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد گرچه لیاقت این تیم و هوادارنش خیلی بیشتر از اینها ست. در ادامه را خواهید دید که اوضاع خیلی فرق خواهد کرد و همه چیز بهتر خواهد شد. همه این‌ها به خاطر هوش آقای شجاعی و کادر و همچنین زحمت بازیکنان اتفاق می افتد.


دروازه بان جوان و تراکتور که با وجود پیشنهاد استقلال از نفت مسجدسلیمان راهی تراکتور تیم شده است تا اینجای فصل فرصت بازی پیدا نکرده بو، اما مصدومیت اخباری از ناحیه بینی این فرصت را به او داد تا بتوانند خودی نشان دهد. وی در این باره ادامه می‌دهد: دوست نداشتم اینگونه بازی کنم و این موضوع را  از این جهت می‌گویم که مصدومیت هم پستی ام برایم ناراحت کننده است و آرزو می کنم هرچه زودتر حالش خوب شود، بعد از چند هفته بازی نکردن شاید خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانم آنقدر  آماده باشم اما به لطف خدا توانستم نمایش خوبی ارائه دهم که البته این موضوع را مدیون خط دفاع و بازیکنان دیگر هم هستم.  خودتان مشاهده کردید  که قبل از به ثمر رسیدن گل گل گهر چقدر فشار روی دروازه ما زیاد بود و هر دروازه‌بان دیگری هم بود گل می‌خورد؛ اما با این حال همه به من لطف داشتند و بعد از بازی شنیدم که خیلی از عملکرد من تعریف کردند. فرقی نمی‌کند که در تراکتور چه کسی بازی کند  فقط مهم  موفقیت تیم است، اما هر زمان که به میدان بروم به همین میزان که دیدید و حتی بیشتر آماده خواهم بود.


این بازیکن در خصوص صحنه‌ای که به دلیل تصور داور به خاطر اتلاف وقت کارت گرفت و بعدش بین او و  منشا جنجال پیش آمد نظرش را اینگونه بیان کرد: هیچ وقت بازیکن حرفه‌ای آن هم زمانی که بعد از مدت ها بازی می کند  خودش را با وقت تلف کردن خراب نمی  کند و داور به  اشتباه این فکر را کرد. من اصلاً اهل انجام این حرکات نبوده و نیستم و همیشه کارم را سالم پیش بردم و در آن صحنه منشا آمد جلو و فحش خیلی زشتی به من داد که باعث ناراحتی من شد و همبازیانم از من دفاع کردند اما خیلی زود ختم به خیر شد. به هر حال در فوتبال از این مسائل پیش می آید. همه افراد از توهین ناراحت می شوند ولی با این حال من برخورد بدی با منشا نداشتم.


دروازه بان تراکتور در خصوص جنجال های آخر بازی گفت:  سعید مهری را به خوبی می شناسم و واقعاً بازیکن آرامی است و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. خیلی ناراحت شدم. این گونه دعوا  ها در فوتبال همیشه پیش می آید ولی در کل من فکر می‌کنم بازیکنان گل‌گهر به دلیل عدم پیروزی در این دیدار  تمرکزشان را از دست داده بودند.


فرعباسی در پایان در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک افزود: بازی مهمی داریم و تیم آقای خطیبی هم تا به اینجای کار خوب بوده است ولی بازی در تبریز برگزار می‌شود و ما باید حداکثر امتیاز را بگیریم و بتوانیم به برد به بازی با گل‌گهر تداوم ببخشیم.

دیدگاه‌ها