کد خبر : 1733950 | 08 بهمن 1399 ساعت 15:23 | 256K بازدید | 0 دیدگاه

موج جدید شایعات از پاریس

واکنش لیونل مسی به ادعای جنجالی شبکه فرانسوی

دو شب پیش در کانال پلاس فرانسه ادعای عجیبی در مورد لیونل مسی و خانواده اش مطرح شد.

واکنش لیونل مسی به ادعای جنجالی شبکه فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا پایان فصل برای تصمیم گیری در مورد آینده اش صبر خواهد کرد و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد کنند. گفته می شود سیتی یا پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.

 

 

1563779

 

 

بدهی های کلان بارسا باعث شده تا کار تمدید با مسی بسیار دشوار شود و در واقع برای پرداخت دستمزد مسی باید وامی 100 میلیون یورویی اخذ شود.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه اخیر خود گفت که برای مسی یک جا رزرو کرده اند تا مشخص شود باشگاه فرانسوی به جذب مسی به شکل جدی فکر می کند.

 

 

1564606

 

 

دوشنبه شب در کانال پلاس فرانسه جفری گارتیه ادعای جالبی را مطرح کرد؛ اینکه لیونل مسی، همسر، فرزندان و تمام خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه هستند. او گفت که اگر قرار است مسی از بارسا به سیتی برود، پس به چه دلیل در حال یادگیری فرانسه است و اینطور نتیجه گرفت که مقصد بعدی او پاری سن ژرمن خواهد بود. گارتیه همچنین عنوان داشت که این اطلاعات از یک منبع نزدیک به مسی که بسیار قابل اعتماد است، به وی رسید و در آن جای تردید نیست.

 

 

Garétier : "Messi et toute sa famille prennent des cours de français"

 

 

امروز نشریه اسپورت در پی طرح این ادعا گزارش داد که پس از تماس با مسی و اطرافیانش به این قطعیت رسیده که ادعای مطرح شده توسط گارتیه کاملا نادرست است و نه مسی و نه هیچیک از اعضای خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه نیستند. اسپورت نوشته است که مسی هیچ مذاکره ای با پی اس جی نداشته و پیشنهادی نیز از این باشگاه دریافت نکرده است.

 

 

1566548

 

 

موج شایعات از پاریس تمامی ندارد و خوان لاپورتا مهمترین نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که شانس بسیار بالایی برای بازگشت به صندلی قدرت دارد، دو روز پیش به پاری سن ژرمن هشدار داده بود. 

او که از شنیدن این اخبار به ستوه آمده، گفت:« اخیرا خواندم که پی اس جی 200 میلیون یورو بدهی دارد و با این اوصاف نباید بتوانند برای جذب مسی اقدام کنند چون پولی برای پرداخت دستمزد او ندارند. به پی اس جی هشدار می دهم که تمرکز ما را به هم نزنند و وقتی ما کاری به این باشگاه نداریم؛ آنها هم از اظهارات غیرمسئولانه در مورد ما و بازیکنان مان خودداری کنند. هنوز در نیم فصل هستیم و حرف از جذب مسی می زنند که اصلا برایم خوشایند نیست.»

دیدگاه‌ها