کد خبر : 1733960 | 08 بهمن 1399 ساعت 14:58 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

2 گزینه نهایی بارسلونا برای دفاع چپ (عکس)

بارسلونا قصد دراد جونیور فیرپو را تابستان به باشگاهی دیگر انتقال دهد و برای جانشینی او روی دو بازیکن به جمع بندی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، جونیور فیرپو تابستان 2019 از رئال بتیس به بارسلونا پیوست تا ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا باشد. جونیور که سابقه بازی برای تیم های پایه اسپانیا را دارد، در یک سال و نیم گذشته به ندرت توانسته برای بارسا به میدان برود.

 

 

1557987

 

 

تابستان امسال گفته می شد به دلیل شرایطی اقتصادی بحرانی پس از شیوع کرونا، بارسا شاید مجبور به فروش جونیور شود اما در نهایت این ستاره دومنیکنی اسپانیایی ماندنی شد ولی اوضاع برای او تغییر نکرد و همچنان یک نیمکت نشین محسوب می شود.

 

 

1563092

 

 

جونیور از ناپولی و گرانادا اخیرا پیشنهاداتی داشت ولی در نهایت متقاعد شد تا پایان فصل بماند؛ ولی جدایی او در تابستان بسیار محتمل است.

 

طبق گزارش امروز موندودپورتیوو که تیتر یک این نشریه است، بارسلونا برای جانشینی جونیور روی دو بازیکن تمرکز کرده است.

 

 

1566526

 

 

اولی خوزه لوئیس گایا مدافع چپ 25 ساله ملی پوش والنسیاست که یکی از کاپیتان های این تیم نیز محسوب می شود. گایا زمانی مورد علاقه رئال بود ولی تصمیم گرفت قراردادش با والنسیا را تمدید کند اما حالا ممکن است پیراهن بارسلونا را به تن کند. بارسا تابستان 2019 نیز قصد جذب گایا را داشت ولی با مخالفت والنسیا روبرو شد. از قرارداد او دو سال و نیم دیگر باقی مانده است و گفته می شود با 15 میلیون یورو می توان او را جذب کرد.

 

 

1566527

 

 

گزینه دیگر مارکوس آلونسو است. بازکین محصول آکادمی رئال مادرید که پس از درخشش در فیورنتینا چند سالی است برای چلسی توپ می زند اما به دلیل تنش و درگیری با فرانک لمپارد از ترکیب این تیم به دور مانده بود. اکنون و با اخراج لمپارد، شرایط ممکن است برای آلونسو تغییر کند. او هم تا 2023 قرارداد دارد و در یکی دو سال اخیر در زمره گزینه های اتلتیکو مادرید هم بوده است.

دیدگاه‌ها