کد خبر : 1733961 | 08 بهمن 1399 ساعت 15:35 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

چمنیان: تراکتور در گروه بسیار سختی حضور دارد

مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم مدعی صعود به مرحله بعدی خواهد بود.

چمنیان: تراکتور در گروه بسیار سختی حضور دارد

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان مربی تیم تراکتور درباره اردوی این تیم در تهران گفت: ما تمرینات خوبی در تهران داشتیم و بعد از برد خوب و ارزشمند مقابل گل گهر، هم بچه ها انگیزه خوبی دارند و هم ما امیدواریم که این روند را ادامه دهیم. بازی سختی برابر آلومینیوم اراک داریم، این تیم در آخرین بازی اش توانست پرسپولیس را شکست دهد و این یک زنگ خطر برای ما و همه تیم هاست که باید با تمام قوا در زمین حاضر شویم. با برنامه هایی که داریم امیدواریم از این بازی خانگی با دست پر خارج شویم و بتوانیم روند مثبت خودمان برای بقا در بالای جدول حفظ کنیم.

 

وی درباره حضور در لیگ قهرمانان آسیا و قرعه کشی این مسابقات گفت: حضور در این رقابت ها کار سختی است چون همه تیم ها باکیفیت و خوب هستند. همگی برای لیگ قهرمانان تجهیز می‌شوند، ما قرعه سختی را داریم، پاختاکور نیاز به معرفی ندارد و سال هاست مقابل ایرانی ها بازی کرده. کلاس فوتبال ازبکستان ازبکستان متاثر از شرق اروپاست و استحکام زیادی دارد. تیم منسجم و باسابقه است و احتمالا یکی از سخت ترین حریفان ما باشد.

چمنیان در مورد الشارجه اظهار داشت: این تیم تیم خوبی است، حوزه خلیج فارس در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده و به خاطر ساختار درست، مربیانخارجی و بازیکنان سرشناس پیشرفت زیادی داشته است. آن ها ساختار منضبطی دارند و در یکی دو دهه پیشرفت داشته اند. مطمئنم از بین دو تیمی که از پلی آف صعود می‌کنند هم هر کدام بیایند، کار سختی را رقم خواهند زد. فوتبال عراق شبیه به فوتبال ماست و فیزیکی تر است. الوحده عربستان هم تیم خوبی است. گروه سختی داریم و هیچ بازی آسانی نخواهد بود، باید آماده بازی ها شویم. خوشبختانه مالک باشگاه در تلاشند تا مقدمات آماده سازی را فراهم کنیم.

 

مربی تراکتور افزود: یکی از سرفصل های جلسات ما همین آماده سازی برای لیگ قهرمانان آسیاست. ما از الان برنامه ریزی می‌کنیم، اگرچه مدت زیادی نمانده اما در همین مدت می‌توانیم خودمان را آماده کنیم. امیدواریم در این 80 روزی که تا مسابقات مانده، هرچه بیشتر اماده شویم و به عنوان نماینده کشورمان قوی و پرقدرت ظاهر شویم. مطمئنا انتظار تراکتوری ها این است که تیم با هدف صعود به مرحله بعدی بسته شود. حوزه فنی را خوشبختانه با تدبیر آقای مسعود شجاعی و کادرفنی در حال انجام است و در حوزه مدیریت هم مطمئنم که خیلی دغدغه دارند. این دو اتغاق دست به دست هم می‌دهند که حداقل ما در مرحله گروهی مدعی باشیم و به مرحله بعدی راه یابیم.

دیدگاه‌ها