کد خبر : 1733963 | 08 بهمن 1399 ساعت 15:51 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

با مخالفت خوان لاپورتا و تونی فریکسا

قطعی؛ پاسخ منفی بارسلونا به مدافع سیتی (عکس)

بارسلونا تحت هیچ شرایطی در انتقالات زمستانی برای جذب اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سیتی اقدام نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا سال 2017 بارسلونا را به مقصد سیتی ترک کرد. 4 سال بعد او دیگر تمایلی برای ماندن ندارد و با رد پیشنهاد تمدید خواهان بازگشت به بارسلوناست. باشگاه کاتالان نیز متقاعد شده بود همین زمستان او را جذب کند و پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز بارها در نشست های خبری خود از احتمال وقوع این اتفاق خبر داده بود.

 

 

1566191

 

 

در حالی که به نظر می رسید گارسیا همین زمستان به بارسا منتقل شود، هفته گذشته کمیته موقت ریاست بارسلونا پس از مشورت با سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه تصمیم بر این گرفت تا اقدامی برای جذب گارسیا صورت نگیرد و همه چیز به تابستان موکول شود؛ یعنی زمانی که او بازیکن آزاد خواهد بود و جذبش بدون هزینه صورت خواهد گرفت.

پس از انتشار این خبر، رونالد کومان سرمربی بارسا روی درخواست خود پافشاری کرد و عنوان داشت که جذب یک مدافع میانی در مقطع کنونی ضروری است تا سران باشگاه مجبور به تجدید نظر شوند.

روز گذشته در محل باشگاه نشستی بین کارلس توسکتس رئیس موقت بارسا و خوان لاپورتا، تونی فریکسا و ویکتور فونت صورت گرفت و عدم اقدام برای جذب گارسیا قطعی شد.

 

تیتر اسپورت: اقدام برای جذب اریک گارسیا در ماه ژوئن 

 

1566528

 

 

ویکتور فونت تنها نامزدی بود که اصرار به جذب گارسیا داشت ولی لاپورتا و فریکسا روی موضع خود ماندند. لاپورتا در نشست دیروز گفته است که اگر گارسیا عاشق بارسلوناست، تا پایان فصل صبر می کند؛ در غیر این صورت و اگر راهی باشگاهی دیگر شود، تصمیم برای جذب نکردن او کاملا درست بوده است.

حالا توپ در زمین گارسیاست و او باید تصمیم بگیرد که با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شود یا برای بازگشت چند ماه دیگر نیز صبر کند.

در واقع ریسک مصدوم شدن در ماه های باقیمانده تا پایان فصل، درگیری فکری بزرگ این بازیکن جوان است. اتفاقی که باعث می شود او بدون تیم بماند که کابوس وار خواهد بود.

دیدگاه‌ها